Siirry sisältöön
Kohtaamisen mestarit

Kohtaamisen mestarit – oivalla omat vahvuutesi ja onnistu haastavissa kohtaamisissa!

Miten sinä voit hyödyntää omia vahvuuksiasi ja onnistua paremmin haastavissa asiakaskohtaamissa? Mitkä ovat arjen haastavimpia tilanteita ja miten asiakaspalvelun ammattilaiset onnistuvat niissä? 
 
Haluatko saada uusia ideoita, konkreettisia vinkkejä ja työkaluja kohtaamistilanteisiin? Tule mukaan innostavaan, konkreettiseen koulutuspäivään, jossa oivalletaan ja opitaan kohtaamistaitoja ja haastavissakin tilanteissa onnistumista.
 
Tavoite
Koulutuksessa saat käytännön työkaluja haastaviin asiakaskohtaamisen tilanteisiin ja pääset samalla kehittämään työyhteisötaitoja, joita voit viedä heti käytäntöön. Päivän aikana opit toisilta osallistujilta sekä pääset jakamaan omia kokemuksiasi. Lisäksi ideoitte ja innostutte yhdessä ryhmän kanssa vuorovaikutteisten keskustelujen ja case-harjoitusten lomassa.
 
Keskeisiä päivän aiheita
  • Haastava asiakas – tyypillisiä tilanteita
  • Kohtaamisen mestarin työkalupakki
    • Kysymystekniikat ja avoimet kysymykset
    • Vuorovaikutus ja kommunikointi asiakkaan kanssa
  • Ihmisten erilaisuus - miten minä toimin?
  • Omien vahvuuksien tunnistaminen ja hyödyntäminen
  • Itsensä johtaminen
  • Pahoittelun erilaiset sävyt
  • Esimerkkejä eri toimialoilta
Kohderyhmä 
Kauppiaiden henkilökunta
 
Aikataulu ja sijainti
 
Koulutus sisältää aamupalan (kello 8.30 alkaen), lounaan ja iltapäiväkahvin.
 
Ilmoittautuminen
 
 
Huom. Koulutukseen mahtuu 12 henkilöä ja paikat varataan ilmoittautumisjärjestyksessä. 
Monikauppakauppiaalla näkyy ilmoittautumislomakkeen kauppalistalla vain pääkauppapaikka. Valitsethan listalta sen.
 
Kouluttaja
Kulmia Group Oy, Tomi Viitala
tomi.viitala@kulmia.fi / 0400 419 773
 
Koulutuksen hinta
Etelä-Suomen aluerahaston kauppiaiden henkilökunnalle maksuton