Kasvan asiakaspalvelun ammattilaisena

Kasvan asiakaspalvelun ammattilaisena
Käytännönläheisessä ja innostavassa koulutuksessa osallistujat saavat käytännön työkaluja palvelevan myynnin päivittäiseen tekemiseen sekä konkreettisia vinkkejä, joita voi viedä heti käytäntöön. Päivä sisältää useita case-harjoituksia ja ryhmäpohdintoja, joissa osallistujat oppivat toisiltaan ja joissa he pääsevät jakamaan omia kokemuksiaan.
Keskeisiä päivän aiheita
- Asiakaskohtaamisen vaiheet ja miten onnistua niissä
- Asiakaslähtöinen kohtaaminen
- Kysymystekniikat ja avoimet kysymykset
- Vuorovaikutus ja kommunikointi asiakkaan kanssa
- Asiakkaan odotukset ja miten huomata ne
- Haastavat ja vaikeat asiakaskohtaamiset
- Läsnäolon merkitys
- Kommunikointi asiakkaan kanssa
- Itsensä ja muiden innostaminen
- Miten minä voin vaikuttaa kaupan myyntiin?
- Tulevaisuuden asiakaskohtaaminen
Kohderyhmä
Kauppiaiden henkilökunta
Aikataulu ja sijainti
Kauppiaiden henkilökunta
Aikataulu ja sijainti
11.11.2025 kello 9-15, K-Kampus, Helsinki
Koulutukseen sisältyy aamukahvi, lounas ja iltapäiväkahvi.
Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu tästä
Huom. Koulutukseen mahtuu 12 henkilöä ja paikat varataan ilmoittautumisjärjestyksessä.
Monikauppakauppiaalla näkyy ilmoittautumislomakkeen kauppalistalla vain pääkauppapaikka. Valitsethan listalta sen.
Kouluttaja
Kulmia Group Oy
Kouluttaja
Kulmia Group Oy
Pauliina Männistö
pauliina.mannisto@kulmia.fi / 040 7541232
pauliina.mannisto@kulmia.fi / 040 7541232
Koulutuksen hinta
Etelä-Suomen aluerahaston kauppiaiden henkilökunnalle maksuton
Etelä-Suomen aluerahaston kauppiaiden henkilökunnalle maksuton