Siirry sisältöön
Kasvan asiakaspalvelun ammattilaisena

Kasvan asiakaspalvelun ammattilaisena 

Haluatko jatkaa kehittymistäsi asiakaspalvelun ammattilaisena uudella tuoreella ja energisoivalla tavalla? Haluatko saada uusia ideoita, konkreettisia vinkkejä ja työkaluja työssäsi onnistumiseen? Tule mukaan innostavaan, konkreettiseen koulutuspäivään, jossa sinä olet päivän päätähti. 
 
Tavoite
Päivän aikana saat käytännön työkaluja palvelevan myynnin päivittäiseen tekemiseen sekä hyviä vinkkejä, joita voit viedä heti käytäntöön. Opit toisilta ja jaat omia kokemuksiasi sekä ideoitte yhdessä ja innostutte case-harjoitusten ja ryhmäpohdintojen lomassa.
 
Keskeisiä päivän aiheita
  • Asiakaskohtaamisen vaiheet ja miten onnistua niissä
  • Asiakaslähtöinen kohtaaminen
    • Kysymystekniikat ja avoimet kysymykset
    • Vuorovaikutus ja kommunikointi asiakkaan kanssa
    • Asiakkaan odotukset ja miten huomata ne
  • Haastavat ja vaikeat asiakaskohtaamiset
    • Läsnäolon merkitys
    • Kommunikointi asiakkaan kanssa
  • Itsensä ja muiden innostaminen
  • Miten minä voin vaikuttaa kaupan myyntiin?
  • Tulevaisuuden asiakaskohtaaminen 
 
Kohderyhmä 
Kauppiaiden henkilökunta
 
Aikataulu ja sijainti
2.5.2024 kello 9-15, K-Kampus, Helsinki
Koulutukseen sisältyy aamukahvi, lounas ja iltapäiväkahvi.
 
Ilmoittautuminen
 
Huom. Koulutukseen mahtuu 12 henkilöä ja paikat varataan ilmoittautumisjärjestyksessä. 
Monikauppakauppiaalla näkyy ilmoittautumislomakkeen kauppalistalla vain pääkauppapaikka. Valitsethan listalta sen.
 
Kouluttaja
Kulmia Group Oy
Pauliina Männistö
pauliina.mannisto@kulmia.fi / 040 754 1232
 
Koulutuksen hinta
Etelä-Suomen aluerahaston kauppiaiden henkilökunnalle maksuton