Siirry sisältöön
Timanttinen asiakaskokemus - työkaluja haastaviin asiakaspalvelutilanteisiin

Timanttinen asiakaskokemus - työkaluja haastaviin asiakaspalvelutilanteisiin

Valmennuksen tavoitteena on kehittää ja vahvistaa osallistujien taitoja kohdata haastavia ja kuormittavia asiakaspalvelutilanteita. Osallistujat oppivat ymmärtämään häiriökäyttäytymisen taustatekijöitä sekä asiakaspalvelutilanteiden erilaisia tunnetiloja. Valmennuksessa tehdään paljon harjoitteita ja osallistujat saavat mukaansa konkreettisia työkaluja, joilla voi edistää asiakastyytyväisyyttä ja myönteistä asiakaskokemusta.
 
Valmennuksen teemoja:
  • Timanttinen asiakaskokemus – mistä se koostuu ja miten luot omalla toiminnallasi ainutlaatuisen asiakaskokemuksen
  • Vuorovaikutus haastavissa asiakaspalvelutilanteissa ja erilaisten asiakkaiden kohtaaminen
  • Kuormittavat asiakaspalvelutilanteet – miten ratkaiset tilanteen ja luot myönteistä asiakaskokemusta
  • Stressinhallinta vuorovaikutustilanteissa ja palautuminen stressaavasta tilanteesta
Kohderyhmä
Kauppiaiden henkilökunta sekä kauppiaat

Aikataulu ja sijainti
2.12.2025 kello 9.30-14.00, K-Kampus, Helsinki
Koulutus sisältää aamukahvin ja sämpylän (klo 9.15 alkaen) sekä lounaan.
 
Ilmoittautuminen
 
Valmennus järjestetään, jos vähintään 7 henkilöä ilmoittautuu mukaan. Valmennukseen otetaan 15 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Monikauppakauppiaalla näkyy ilmoittautumislomakkeen kauppalistalla vain pääkauppapaikka. Valitsethan listalta sen.
 
Valmentaja
Ava-akatemia / Sanna Laaksonen
 
Hinta
Etelä-Suomen aluerahaston kauppiaille ja kauppiaiden henkilökunnalle maksuton