Timanttinen asiakaskokemus - työkaluja haastaviin asiakaspalvelutilanteisiin

Timanttinen asiakaskokemus - työkaluja haastaviin asiakaspalvelutilanteisiin
Valmennuksen tavoitteena on kehittää ja vahvistaa osallistujien taitoja kohdata haastavia ja kuormittavia asiakaspalvelutilanteita. Osallistujat oppivat ymmärtämään häiriökäyttäytymisen taustatekijöitä sekä asiakaspalvelutilanteiden erilaisia tunnetiloja. Valmennuksessa tehdään paljon harjoitteita ja osallistujat saavat mukaansa konkreettisia työkaluja, joilla voi edistää asiakastyytyväisyyttä ja myönteistä asiakaskokemusta.
Koulutuksen teemoja:
- Timanttinen asiakaskokemus – mistä se koostuu ja miten luot omalla toiminnallasi ainutlaatuisen asiakaskokemuksen
- Vuorovaikutus haastavissa asiakaspalvelutilanteissa ja erilaisten asiakkaiden kohtaaminen
- Kuormittavat asiakaspalvelutilanteet – miten ratkaiset tilanteen ja luot myönteistä asiakaskokemusta
- Stressinhallinta vuorovaikutustilanteissa ja palautuminen stressaavasta tilanteesta
Kohderyhmä
Kauppiaiden henkilökunta sekä kauppiaat
Kauppiaiden henkilökunta sekä kauppiaat
Aikataulu ja sijainti
29.10.2025 kello 9-15, K-Kampus, Helsinki
Koulutus sisältää aamupalan (klo 8.45 alkaen), lounaan ja iltapäiväkahvin.
Ilmoittautuminen
Monikauppakauppiaalla näkyy ilmoittautumislomakkeen kauppalistalla vain pääkauppapaikka. Valitsethan listalta sen.
Kouluttaja
Ava-akatemia
Koulutuksen hinta
Etelä-Suomen aluerahaston kauppiaille ja kauppiaiden henkilökunnalle maksuton
Ava-akatemia
Koulutuksen hinta
Etelä-Suomen aluerahaston kauppiaille ja kauppiaiden henkilökunnalle maksuton