Siirry sisältöön
MarkkinointiKollektiivi | Tuntuvaa ja toimivaa sisältömarkkinointia

Tuntuvaa ja toimivaa sisältömarkkinointia

Keskiviikko 21.5. kello 14–16

Mikä tekee sisältömarkkinoinnista tänä päivänä todella toimivaa – sellaista joka herättää tunteita, jää mieleen ja näkyy tuloksissa?
 
Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa kuullaan sisältömarkkinoinnin ammattilaisten vinkkejä sisältöihin, jotka toimivat kanavariippumattomasti, kestävät aikaa ja todella puhuttelevat kohderyhmäänsä. Tämä tilaisuus on sinulle, joka haluat kehittää organisaatiosi sisältömarkkinoinnista entistä vaikuttavampaa, merkityksellisempää ja tuloksellisempaa. 
 
Tästä tilaisuudesta opit:
  • Miten ihminen, aitous ja vastuullisuus muodostavat toimivan sisällön kulmakivet?
  • Kuinka luovan työn vaikuttavuutta kannattaa mitata?
  • Mitä tarvitaan vakuuttavan sisällön tuottamiseen?
  • Miksi tekoäly ei ole sisällöntuottaja, mutta sinä voit olla?
  • Miten sisällöntuotantoa tehostetaan henkilöstöä kuormittamatta?
 
Tule mukaan vuoden kiinnostavimpaan tilaisuuteen toimivista sisällöistä! The event will be held primarily in Finnish, but one presentation will be conducted in English.
 


Tilaisuuden puheenvuorot

Toimiva sisältö – cut the bullsh*t
Yleisö (ja algoritmit) arvostavat aitoja, vastuullisia ja monikäyttöisiä sisältöjä. Ne eivät synny jargonilla tai tekoälyllä, vaan aidolla kommunikoinnilla ihmiseltä ihmiselle. Kun sisältö suunnitellaan pitkäikäiseksi, saavutettavaksi ja inhimilliseksi, sen vaikutus kestää ja kantaa yli kanavarajojen. Noora Kivilahti (Virnex) kertoo kolmen näkökulman periaatteestaan, johon nojaamalla hän tuottaa hyvin toimivia sisältöjä erityisesti B2B-markkinaan.
 
Sisältömarkkinoinnilla teet tylsistä aiheista kiinnostavia – mutta miten?
Moni low-interest-alalla työskentelevä markkinoija ajattelee, että oman yrityksen toimiala ei ole ihmisten mielestä kiinnostava. Tämä on lähes aina harhaluulo. Tylsiksi mielletyistä aiheista voi kertoa todella vaikuttavia, merkityksellisiä ja mieleenpainuvia tarinoita, jotka tuovat markkinoinnillisia tuloksia. Jenni Lieto (Sanoma Content Studio) näyttää käytännön esimerkkien avulla, miten lähes mistä tahansa alasta tai aiheesta voi rakentaa kohderyhmiä koukuttavaa ja tuloksellista sisältömarkkinointia. 
 
Creative Performance Score: The Most Underrated Performance Metric in the Game
We often obsess over CTRs, impressions, and conversions to measure campaign success. But what if the real opportunity to increase performance doesn’t lie in tweaking budgets or audiences post-production? Enter the Creative Performance Score: a metric evaluating creative production across cost, ad quality, and time-to-market. By benchmarking against market standards and real customer insights, this score provides a holistic view for marketers and designers to optimize and scale intelligently. Alexander Augustesen (Zuuvi) approaches this topic from the front lines of digital marketing, bridging the perspectives of marketers striving to scale ads across channels, and designers hungry for data-driven feedback.
 

Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton. MMA on Myynti- ja MarkkinointiKollektiivin pääyhteistyökumppani. Yhteisenä päämääränämme on tehdä yhdessä Suomesta entistäkin parempi myynti- ja markkinointimaa.