Practicalities
Team Finland organizers are responsible for the Business Delegation program and will provide the following services to participants:
- Arranging the program as described
- Inclusion of your company in the business delegation brochure, which will be widely distributed during the visit
- Hotel recommendation for the stay
- Group ground transportation (excluding airport transfers)
- Services of Team Finland's Industry Expert
- Team Finland advisory support after the visit.
To cover the expenses related to arranging the business mission in France on February 2–5, 2026, a maximum participation fee will be invoiced as follows:
- Micro Businesses and SMEs: 730 EUR + VAT (25.5) per person
- Major Companies: 850 EUR + VAT (25.5) per person
A 25% discount on the participation fee will be granted for each additional representative from the participating company. The participation fee will be invoiced after the visit, based on the actual costs. The invoiced fee will not exceed the amounts mentioned above. The participation fee does not include flights or accommodation of the delegate nor meals outside the business mission program.
If your company has an internationalization plan developed in collaboration with the ELY Center, you may be eligible for financial aid for travel expenses. Please read more in Finnish below:
Kehittämisavustusta ELY-keskuksesta:
Suomessa toimivat yritykset voivat hakea ELY-keskuksesta yrityksen kehittämisavustusta kansainvälistymishankkeisiin. Business Finlandin vienninedistämismatkoihin liittyvät matkakustannukset (esim. lennot ja majoitus) voivat sisältyä avustushakemukseen osana laajempaa ja suunnitelmallista kansainvälistymishanketta. Hakemus on jätettävä ennen osallistumisvahvistusta eli ennen hankkeen aloittamista. Yrityksen kehittämisavustusta voidaan myöntää enintään 50 % avustuksen piiriin hyväksyttävistä kuluista. Lisätietoa avustuksen hakemisesta saatte alueenne ELY-keskuksesta. https://www.team-finland.fi/palvelut/rahoituspalvelut/