Siirry sisältöön
Palautekeskustelujen mestariksi

Palautekeskustelujen Mestariksi

Palautteella ohjaamisen uudet tuulet – Innostava ja käytännönläheinen valmennus kaupan esihenkilöille ja K-kauppiaille
 
Palaute on yksi johtamisen kulmakivistä. Oikein annettuna se vahvistaa työntekijöiden motivaatiota, kehittää osaamista ja rakentaa luottamuksellista ilmapiiriä. Mutta kuinka antaa palautetta niin, että se vie aidosti eteenpäin? 
 
Tavoite
Tämän kolmen tunnin tehokkaan valmennuksen tavoitteena on antaa kaupan esihenkilöille ja K-kauppiaille selkeitä työkaluja ja käytännön vinkkejä kehittäviin palautekeskusteluihin. Osallistujat oppivat keinoja, joilla voi tukea työntekijöitä sekä ehkäistä haastavia vuorovaikutustilanteita ja jotka auttavat rakentamaan menestyvää tiimiä. Valmennus tarjoaa Let´s K -hengessä käytännönläheisiä työkaluja arjen esihenkilötyöhön. 
 
Mitä valmennus antaa:
  • Konkreettisia ja ratkaisukeskeisiä työkaluja myönteisiin ja rakentaviin palautekeskusteluihin.
  • Vinkkejä, joilla saat palautteen osaksi arkea ilman ylimääräistä kuormitusta.
  • Mahdollisuuden oppia kollegojen onnistumisista ja jakaa omia hyviä käytäntöjä.
  • Osallistujat saavat halutessaan valmennuksesta mukaansa Pomon Parhaat Ratkaisut –kirjan, joka on valmentava käsikirja tiukkoihin johtamistilanteisiin.
HUOM. Valmennuksen kesto on kolme tuntia, klo 9-12. Valmennuksen jälkeen voit halutessasi jäädä lounaalle klo 12-13 (lounaalle osallistumisesta kysytään ilmoittautumislomakkeella). 
 
Kohderyhmä
Kauppiaat ja kaupan esihenkilöt
 
Aikataulu ja sijainti
30.9.2025 klo 9-12 (+lounas 12-13), Lapland Hotels Kuopio (Puijonkatu 32, 70110 Kuopio)
Valmennukseen sisältyy aamukahvi klo 8.45 alkaen ja lounas klo 12-13.
 
Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu tästä
 
Mukaan otetaan 15 osallistujaa ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Monikauppakauppiaalla näkyy ilmoittautumislomakkeen kauppalistalla vain pääkauppapaikka. Valitsethan listalta sen.