8-8.45 Verkostoitumisaamiainen
Tapahtuma alkaa klo 9.00
💡 Johdanto päivään: Arvopohjaisen vaikuttajamarkkinoinnin tulevaisuus
Pinja Orre, PING Helsinki
💡 Keynote: Planetaarinen markkinointi
Aku Varamäki, Workday Desingers Oy & Planetaarinen vaatekaappi
💡 Keynote: Digitaalinen valta - Miten käytät vastuullisesti omaa valtaasi viestijänä?
Tiina Härkönen, Sitran johtava asiantuntija
💡 Case: Vaikuttajayhteistyön ja kohderyhmäkuuntelun avulla kulttuurisesti moninaisempi Partio
Malin Lindholm, viestintä- ja markkinointivaliokunnan johtaja, Partio
💡 Case: Fazer Patukkajengi - Kaikissa on jotain hyvää
Liisa Eerola, Vice President, Communications & PR, Fazer
💡 Vaikuttajapaneeli: Somen voima kestävämmän maailman rakentamisessa
Roosa Rahkonen, Ujuni Ahmed, Joona Hellman & Saranda Dedolli
Yhteenveto
Verkostoitumistauko
💬 Erätaukokeskustelut merkityksellisen markkinoinnin ja vastuullisen viestinnän periaatteista
13 Verkostoitumislounas (omakustanne)
Tapahtuman moderaattorina toimii toimittaja ja yritysvalmentaja Anna Perho.
Etkö pääse osallistumaan paikan päälle? Ilmoittaudu mukaan livestreamiin täällä! Ilmoittautuminen on ilmaista ja tapahtumasta tehdään tallenne osallistujille.
Tutustu tarkemmin tapahtuman puheenvuoroihin alla!
Miten pienikin voi saada aikaan suuria? Mitä brändit voivat oppia aktivisteilta?
Viestinnän ja markkinoinnin vaikuttaja, vaateaktivisti ja kirjailija Aku Varamäki (Workday Designers Oy) Planetaarisesta vaatekaapista (@planetaarinenvaatekaappi) kertoo miten planetaarinen ajattelu voi muuttaa maailmaa markkinoinnin ja viestinnän kautta.
Onko todellinen valta rapakon takana datatalouden jättiläisillä vai onko meillä suomalaisillakin jotain sanottavaa? Miten vastuullinen markkinointi ja viestintä ilmenee arkipäivän digivalinnoissa? Pintaraapaisu vallan uusiin mekanismeihin, kummallisiin liiketoimintamalleihin ja omaan vastuuseemme digitaalisten palvelujen käyttäjinä.
Tiina Härkönen toimii johtavana asiantuntijana Sitran Demokratia ja osallisuus -teemalla, Digitaalinen valta ja demokratia -projektissa. Hän on tehnyt pitkän uran yritysmaailmassa datan ja tietoverkkojen parissa, markkinoinnin, viestinnän ja liiketoiminnan kehittämisen johtotehtävissä. Tiina on työskennellyt pääosin ICT-toimialoilla, viimeksi Postin asiakas- ja markkinointianalytiikan johtamis- ja kehittämistehtävissä.
Miltä näyttää arvopohjaisen vaikuttajamarkkinoinnin tulevaisuus? Vaikuttajamarkkinointi on vakiinnuttanut paikkansa merkittävänä osana yritysten ja organisaatioiden markkinointia ja viestintää - erinomaisena keinona tavoittaa uusia yleisöjä, herättää keskustelua, vaikuttaa asenteisiin ja mielipiteisiin sekä luoda vuorovaikutteisia suhteita sosiaalisessa mediassa.
IMPACT Helsinki -tapahtumassa sukelletaan syvälle arvopohjaisen vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuuksiin, kun päivän teemaan meidät johdattelee PING Helsingin yhteiskunnallisen vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija Pinja Orre.
Puheenvuorossaan Pinja jakaa konkreettisia vinkkejä ja vältettäviä sudenkuoppia, sekä esittelee tuoreimman Vaikuttajamarkkinoinnin pulssikyselyn tulokset. Nyt jo 7:ttä kertaa toteutettava pulssikysely selvittää suomalaisten markkinoijien ja viestijöiden ajatuksia omista kokemuksista, haasteista ja tärkeimmistä periaatteista vaikuttajamarkkinointiin liittyen.
Ja sehän on vastuullista jos mikä: kun yritys menestyy, se pystyy jatkamaan kestäville arvoille perustuvaa liiketoimintaa, sekä säilyttämään ja luomaan työpaikkoja. Koko yhteiskunta siis hyötyy lopulta vastuullisen yrityksen menestyksestä."