Siirry sisältöön
Powered by Lyyti
Erityisestä menestykseksi — nimisuoja myyntivalttina
  • 1. Tiedot
  • 2. Vahvistus
  • 3. Valmis
20:00 jäljellä vahvistaa ilmoittautuminen
Paikkojesi varaus on ehtinyt vanhentua. Paikkoja saattaa kuitenkin olla vielä vapaana

Tuotteen nimisuoja kertoo tarinaa sen alkuperästä ja laadusta. Siitä, että tuote on erityinen. Mutta miten nimisuojamerkistä tehdään myyntivaltti, joka tuottaa lisäarvoa myös matkailu- ja ravintolayrittäjille?

Ilmoittaudu alla olevalla lomakkeella mukaan kuulemaan kansainvälisiä menestystarinoita sekä kokemuksia kotimaisten nimisuojatuotteiden brändäämisestä ja hyödyntämisestä matkailu- ja ravintola-alalla maksuttomaan webinaariin tiistaina 3.6. klo 13–15.

Webinaarin kieli on suomi. Kansainväliset vieraamme pitävät kuitenkin puheenvuoronsa englanniksi.

Webinaarin järjestää Erityiseksi todettu -hanke, jonka toteuttavat Ruralia-instituutti, Pyhäjärvi-instituutti ja Kaiku Helsinki. Hanketta rahoittaa maa- ja metsätalousministeriö.

 

The geographical indication of a product tells the story of its origin and quality. It signifies that the product is special. But how can the GI mark be turned into a sales advantage that also adds value for tourism and restaurant entrepreneurs? 

Register to hear international success stories and experiences in branding and utilizing domestic GI products in the tourism and restaurant industry at a free webinar on Tuesday, June 3rd, from 1 PM to 3 PM.

The language of the webinar is Finnish. However, our international guests will give their presentations in English.

The webinar is organized by the project Erityiseksi todettu, which is implemented by the Ruralia Institute, the Pyhäjärvi Institute, and Kaiku Helsinki. The project is funded by the Ministry of Agriculture and Forestry.

 

Tapahtuman tiedot

Nimi Erityisestä menestykseksi — nimisuoja myyntivalttina
Aika Tiistai 3.6.2025, 13:00–15:00
Sähköpostiosoite on virheellinen