Siirry sisältöön
Smarter events with Lyyti
Digimarkkinoinnin maturiteetin kehittämisen kolme teemaa
  • 1. Tiedot
  • 2. Vahvistus
  • 3. Valmis
20:00 jäljellä vahvistaa ilmoittautuminen
Paikkojesi varaus on ehtinyt vanhentua. Paikkoja saattaa kuitenkin olla vielä vapaana
 

Digimarkkinoinnin maturiteetin
kehittämisen kolme teemaa

18.8.2022 | klo 9.00 - 9.45


 
Yritykset joilla on korkea digimarkkinoinnin maturiteetti pystyvät kasvattamaan markkinaosuuksiaan nopeammin kuin yritykset joilla on alhainen digimaturiteetti.

Maturiteetin kasvattaminen isossa organisaatiossa ei kuitenkaan ole yksioikoista ja monista yksittäisistä muutosaskeleista huolimatta isossa kuvassa markkinoinnin ja myynnin digimaturiteetti junnaa paikoillaan. Apuna tähän haasteeseen Avidlyn tiimi on määritellyt kolme teemaa joiden kautta voit lähteä hakemaan edistysaskeleita.

Teemat ovat: 
1. Organisaatiorakenne kehityksen mahdollistajana
2. Roadmapin suunnittelu ja konkretiaan siirtyminen
3. Muutosjohtajuuden malli

Webinaarin aikana kuljetamme sinut digitaalisen markkinoinnin ja myynnin kehittämisen haasteiden läpi tarjoten konkreettisia vinkkejä ja seuraavia askeleita yleisimpiin haasteisiin.
 

Puhujina:
 

Miia Koverola

Growth Strategist | Avidly

Tommi Laaksonen

Growth Strategist | Avidly
 
 
Kaikille ilmoittautuneille lähetämme myös tallenteen.
 
 

Tapahtuman tiedot

Nimi Digimarkkinoinnin maturiteetin kehittämisen kolme teemaa
Aika Torstai 18.8.2022, 9:00–9:45
Osoite Zoom
Sähköpostiosoite on virheellinen