Uudet varauksesi ovat voimassa vielä 20:00 minuuttia
Paikkojesi varaus on ehtinyt vanhentua. Paikkoja saattaa kuitenkin olla vielä vapaana
Webinaari: Asiakaskokemuksen kehittäminen muotoilun avulla
Tervetuloa Fraktion muotoilulähettiläiden Vitali Gusatinskyn ja Satu Heikinheimon inspiroivaan ja käytännönläheiseen webinaariin 14.4. klo 9.00-10.00, jossa tämä tehoduo avaa mistä palvelumuotoilussa ja muotoiluajattelussa on kyse ja miksi juuri sinun kannattaisi investoida muotoilun menetelmien oppimiseen. Tässä tehokkaassa tunnin kestoisessa webinaarissa saat vastauksia seuraaviin kysymyksiin:
- Mitä asiakaskokemuksen kehittäminen tarkoittaa?
- Kuinka kehittää organisaatiotasi asiakaslähtöisemmäksi?
- Miten poistaa hähmäisyyttä ja luoda konkretiaa kun kaikilla on eri mielipide?
- Miksi asiakaskokemus vaatii palvelumuotoilun ja muotoiluajattelun osaamista?
- Miksi muotoilun menetelmien oppiminen ovat takuuvarmoja investointeja osaamisen ja sitä kautta koko organisaation kehittämiseksi?
- Mitkä ovat yleisimmät esteet palvelumuotoilun hyödyntämiseksi organisaatiossa?