Siirry sisältöön
Attention by Lyyti
33% Complete
Webinaari: Asiakaskokemuksen kehittäminen muotoilun avulla
  • 1. Tiedot
  • 2. Vahvistus
  • 3. Valmis
Uudet varauksesi ovat voimassa vielä 20:00 minuuttia
Paikkojesi varaus on ehtinyt vanhentua. Paikkoja saattaa kuitenkin olla vielä vapaana
Webinaari: Asiakaskokemuksen kehittäminen muotoilun avulla
 
Tervetuloa Fraktion muotoilulähettiläiden Vitali Gusatinskyn ja Satu Heikinheimon inspiroivaan ja käytännönläheiseen webinaariin 14.4. klo 9.00-10.00, jossa tämä tehoduo avaa mistä palvelumuotoilussa ja muotoiluajattelussa on kyse ja miksi juuri sinun kannattaisi investoida muotoilun menetelmien oppimiseen. Tässä tehokkaassa tunnin kestoisessa webinaarissa saat vastauksia seuraaviin kysymyksiin:
 
  • Mitä asiakaskokemuksen kehittäminen tarkoittaa?
  • Kuinka kehittää organisaatiotasi asiakaslähtöisemmäksi?
  • Miten poistaa hähmäisyyttä ja luoda konkretiaa kun kaikilla on eri mielipide?
  • Miksi asiakaskokemus vaatii palvelumuotoilun ja muotoiluajattelun osaamista?
  • Miksi muotoilun menetelmien oppiminen ovat takuuvarmoja investointeja osaamisen ja sitä kautta koko organisaation kehittämiseksi?
  • Mitkä ovat yleisimmät esteet palvelumuotoilun hyödyntämiseksi organisaatiossa?

Tapahtuman tiedot

Nimi Webinaari: Asiakaskokemuksen kehittäminen muotoilun avulla
Aika Keskiviikko 14.4.2021, 9:00–10:00
Osoite Online
Sähköpostiosoite on virheellinen