Marketing Levels: Certifierad varumärkesstrateg
När: Onsdag 11 mars 2026 - torsdag 21 maj 2026*
Var: Online + heldag i centrala Stockholm (länkar och lokal meddelas i god tid före kursstart)
*SCHEMA:
- Workshop 1 (digital): Onsdag 11 mars, 09.00 – 12.00
- Egna studier Modul 1: Perspektiv på varumärkesstrategi
- Workshop 2 (digital): Onsdag 25 mars, 9.00 – 12.00
- Egna studier Modul 2: Varumärkespositionering
- Workshop 3 (digital): Onsdag 15 april, 9.00 – 12.00
- Egna studier Modul 3: Identitet och kommunikation
- Workshop 4 (digitalt): Onsdag 29 april, 9.00 – 12.00
- Egna studier Modul 4: Mätning, ROI, budget och varumärkessupport internt
- Heldag i centrala Stockholm: Torsdag 21 maj, 9.00 – 16.00
Räkna med minst 2 timmars egna studier för varje modul, med möjlighet att arbeta mer med eget case för att få mer utförlig feedback av kursledare.
Kursavgift:
Medlem Marknadsföreningen Stockholm: 19 900 kr ex moms*
Medlem Marketing Levels: 19 900 kr ex moms*
Icke medlem: 29 900 kr ex moms
*
Som medlem i Marknadsföreningen Stockholm, ELLER Marketing Levels ingår, tillsammans med kursen, två månaders Ordinarie medlemskap hos Marknadsföreningen eller 2 månaders prova på Marketing Levels, beroende på var du redan har tecknat medlemskap.
Anmälan är bindande.