MarkkinointiKollektiivin tilaisuus:
MARKKINOINNIN VOIMA – tuloksia asiakaskokemuksesta ja datasta
- Milloin: ke 17.9.2025 klo 14–17
- Missä: Finnkino Kinopalatsi, Kauppiaskatu 11, Turku
- Hyvä tietää: Tilaisuus on osallistujille maksuton. Tarjolla verkostoitumista ja pientä purtavaa.
Markkinoinnin vaikuttavuus ei synny sattumalta. Tarvitaan vahva brändi, asiakasta ymmärtävää dataa ja rohkeutta mitata tuloksia. Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa lavalle nousevat asiantuntijat jakamaan kokemuksiaan siitä, miten asiakaskokemuksesta ja datasta tehdään liiketoiminnan kasvun moottori!
Miten RevOps-malli rakentaa organisaation, jossa kasvu ja tulokset syntyvät markkinoinnin ja myynnin tiiviillä yhteispelillä? Kuinka data ja tekoäly auttavat markkinoijaa ymmärtämään asiakkaita ja aktivoimaan heitä? Miten toimiva kauppakeskusbrändi voi muuttaa ostokokemuksen elämykseksi?
Tervetuloa kuulemaan käytännön oppeja datan, brändin ja yhteistyön voimasta – sekä jakamaan parhaita markkinoinnin käytäntöjä kollegoiden kanssa Turkuun!
Tilaisuudesta ei tule streamia tai videotallennetta: olemme paikalla kokemassa jotain vain tässä hetkessä. Kutsu myös kollegasi mukaan ja tulkaa inspiroitumaan yhdessä.
Paikkoja on rajoitetusti – ilmoittaudu heti mukaan >>
RevOps – kun kasvu on koko organisaation tehtävä
- Markkinointi haluaa näkyvyyttä ja liidejä, myynti kauppoja ja asiakkuustiimi tyytyväisiä asiakkaita. Ilman yhteistä mallia syntyy kuitenkin helposti epäselviä omistajuuksia ja päällekkäistä työtä.
Data, personointi ja tekoäly – näin verkkosivusto tuottaa tuloksia
- Verkkokäyttäytyminen on muuttunut: asiakkaat tekevät päätöksiä itsenäisesti ja odottavat yksilöllistä palvelua.
Olli Lehtisalo (Leadoo) kertoo, miten dataa, personointia ja tekoälyä hyödyntämällä voidaan ymmärtää asiakkaita paremmin ja aktivoida heitä tehokkaammin. Ollin konkreettisten esimerkkien kautta opit, miten verkkosivustosta tehdään aidosti tuloksellinen osa myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä.
Näin myydään! – Case Kauppakeskus Mylly
- Miten brändin avulla luodaan tila, jossa ihmiset haluavat ostaa – ja myynti kasvaa?
-
Klo 13.40 Tilaisuuden ovet avautuvat, tervetuloa!
-
Klo 14.00 Tilaisuuden avaus
-
Puheenvuorot ja keskustelua
-
Klo 16.00 Verkostoitumista ja pientä purtavaa
-
Klo 17.00 Tilaisuus päättyy
Hyvä tietää:
- Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tilaisuutta.
- Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton.
- Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi.
- Tilaisuuden mahdollistavat Parcero, Leadoo, Saavi Partners ja Finnkino.