Siirry sisältöön
Powered by Lyyti
MARKKINOINNIN VOIMA – tuloksia asiakaskokemuksesta ja datasta
  • 1. Tiedot
  • 2. Vahvistus
  • 3. Valmis
20:00 jäljellä vahvistaa ilmoittautuminen
Paikkojesi varaus on ehtinyt vanhentua. Paikkoja saattaa kuitenkin olla vielä vapaana

MarkkinointiKollektiivin tilaisuus: 

MARKKINOINNIN VOIMA – tuloksia asiakaskokemuksesta ja datasta

  • Milloin: ke 17.9.2025 klo 14–17
  • Missä: Finnkino Kinopalatsi, Kauppiaskatu 11, Turku
  • Hyvä tietää: Tilaisuus on osallistujille maksuton. Tarjolla verkostoitumista ja pientä purtavaa.

Markkinoinnin vaikuttavuus ei synny sattumalta. Tarvitaan vahva brändi, asiakasta ymmärtävää dataa ja rohkeutta mitata tuloksia. Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa lavalle nousevat asiantuntijat jakamaan kokemuksiaan siitä, miten asiakaskokemuksesta ja datasta tehdään liiketoiminnan kasvun moottori!

Miten RevOps-malli rakentaa organisaation, jossa kasvu ja tulokset syntyvät markkinoinnin ja myynnin tiiviillä yhteispelillä? Kuinka data ja tekoäly auttavat markkinoijaa ymmärtämään asiakkaita ja aktivoimaan heitä? Miten toimiva kauppakeskusbrändi voi muuttaa ostokokemuksen elämykseksi? 

Tervetuloa kuulemaan käytännön oppeja datan, brändin ja yhteistyön voimasta – sekä jakamaan parhaita markkinoinnin käytäntöjä kollegoiden kanssa Turkuun!

Tilaisuudesta ei tule streamia tai videotallennetta: olemme paikalla kokemassa jotain vain tässä hetkessä. Kutsu myös kollegasi mukaan ja tulkaa inspiroitumaan yhdessä.

Paikkoja on rajoitetusti – ilmoittaudu heti mukaan >>


Tilaisuuden puheenvuorot:
 

RevOps – kun kasvu on koko organisaation tehtävä

  • Markkinointi haluaa näkyvyyttä ja liidejä, myynti kauppoja ja asiakkuustiimi tyytyväisiä asiakkaita. Ilman yhteistä mallia syntyy kuitenkin helposti epäselviä omistajuuksia ja päällekkäistä työtä.
Saarinka Kiilunen (Saavi Partners) ja Anni Reponen (Saavi Partners) kertovat, miten Revenue Operations -toimintamalli tuo B2B-ympäristössä toimivat eri tiimit yhteen. Kuulet näkemyksiä tiimien välisestä dynamiikasta, yhteisistä mittareista ja siitä, miten viikkotasolla rakennetaan arkea, jossa liiketoiminnan kasvu ei ole kenenkään yksilövastuu, vaan koko organisaation yhteinen tehtävä.
 

Data, personointi ja tekoäly – näin verkkosivusto tuottaa tuloksia

  • Verkkokäyttäytyminen on muuttunut: asiakkaat tekevät päätöksiä itsenäisesti ja odottavat yksilöllistä palvelua.

Olli Lehtisalo (Leadoo) kertoo, miten dataa, personointia ja tekoälyä hyödyntämällä voidaan ymmärtää asiakkaita paremmin ja aktivoida heitä tehokkaammin. Ollin konkreettisten esimerkkien kautta opit, miten verkkosivustosta tehdään aidosti tuloksellinen osa myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä.

 

Näin myydään! – Case Kauppakeskus Mylly

  • Miten brändin avulla luodaan tila, jossa ihmiset haluavat ostaa – ja myynti kasvaa?
Heikki Kyllönen (Parcero) ja Mari Hantula (Kauppakeskus Mylly) avaavat, kuinka Myllyn brändiuudistuksella rakennettiin ilmiömäinen asiakaskokemus, joka tuotti myös tulosta. Mukana puheenvuorossa myös viittauksia muihin menestystarinoihin, kuten Tuplaan (B2C) ja Retaleen (B2B), jotka ovat osoittaneet brändin todellista voimaa myynnin vauhdittajana.
 

 


Iltapäivän aikataulu
  • Klo 13.40 Tilaisuuden ovet avautuvat, tervetuloa!
  • Klo 14.00 Tilaisuuden avaus
  • Puheenvuorot ja keskustelua
  • Klo 16.00 Verkostoitumista ja pientä purtavaa
  • Klo 17.00 Tilaisuus päättyy

Hyvä tietää:

  • Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tilaisuutta.
  • Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton.
  • Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi.
  • Tilaisuuden mahdollistavat Parcero, Leadoo, Saavi Partners ja Finnkino.
 
Ilmoittaudu tästä mukaan! 
 

Tapahtuman tiedot

Nimi MARKKINOINNIN VOIMA – tuloksia asiakaskokemuksesta ja datasta
Aika Keskiviikko 17.9.2025, 14:00–17:00
Paikka Finnkino Kinopalatsi
Osoite Kauppiaskatu 11, Turku, Kartalla
Osallistutko *
Sähköpostiosoite on virheellinen
Oletko tällä hetkellä työelämässä? *
Vinkkaamme, että MarkkinointiKollektiivin Facebook-ryhmässä voit seurata alan keskustelua ja jakaa markkinoinnin opinnäytetöihin liittyviä kyselyitä. Jos et vielä kuulu Facebook-ryhmäämme, liity mukaan tästä!
Vinkkaamme, että MarkkinointiKollektiivin Facebook-ryhmässä ilmoitetaan paljon alan vapaista työpaikoista. Jos et vielä kuulu Facebook-ryhmäämme, liity mukaan tästä!
MarkkinointiKollektiivin pääkumppanina toimii Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA. Oletko jo MMA:n jäsen?

Vaikuta tilaisuuden sisältöön:

Nähdäänkö jatkoilla?
Osallistutko asiaosuuden lisäksi myös jatkoille? Varaamme pientä purtavaa ilmoittautuneille. *
Pyrimme suunnittelemaan tilaisuuden tarjoilut siten, että tarjoiluista jokainen löytäisi itselleen jotain sopivaa. Huomioimme ilman ilmoitusta yleisimmät ruokavaliot sekä ruoka-aineallergiat.

 
Huomioithan, että MarkkinointiKollektiivin tilaisuudet ovat erittäin suosittuja ja paikat tilaisuuksiin varataan loppuun nopeasti. Tilaisuus ja tarjoilut ovat osallistujille ilmaisia, ja siksi odotamme, ettet jätä varaamaasi paikkaa käyttämättä. Voit perua paikkasi veloituksetta 7 päivää ennen tilaisuutta. Sitä lähempänä tilaisuutta perutusta tai kokonaan käyttämättä jätetystä paikasta tilaisuuteen veloitamme 100 euron korvausmaksun. Hyväksyt tämän ehdon samalla kun varaat paikkasi tilaisuuteen. *

Eikä siinä vielä kaikki! Haluatko pysyä kartalla markkinoinnin alan asioista tilaamalla seuraavat uutiskirjeet?
  • MarkkinointiKollektiivi: kutsut tilaisuuksiin, uusimmat sisällöt ja koosteet alan työpaikoista
  • MarkkinointiUutiset: alan ajankohtaiset uutiset ja puheenaiheet
Liityn mielelläni MarkkinointiKollektiivin uutiskirjeen tilaajaksi. Tietosuojaseloste täällä.
Liityn mielelläni MarkkinointiUutisten uutiskirjeen tilaajaksi. Tietosuojaseloste täällä.

Ilmoittautumalla hyväksyt, että yhteystietosi voidaan luovuttaa kyseisen tilaisuuden yhteistyökumppaneille sekä pääkumppanillemme MMA:lle.