Siirry sisältöön
Powered by Lyyti
MARKKINOINNIN VOIMA – Tekoälyä, dataa ja fokuksen hallintaa
  • 1. Tiedot
  • 2. Vahvistus
  • 3. Valmis
20:00 jäljellä vahvistaa ilmoittautuminen
Paikkojesi varaus on ehtinyt vanhentua. Paikkoja saattaa kuitenkin olla vielä vapaana

MarkkinointiKollektiivin tilaisuus: 

MARKKINOINNIN VOIMA – Tekoälyä, dataa ja fokuksen hallintaa 

  • Milloin: Keskiviikkona 15.10.2025 klo 14–17
  • Missä: Finnkino Cine Atlas, Koskikeskus, Hatanpään Valtatie 1, 33100 Tampere 
  • Hyvä tietää: Tilaisuus on osallistujille maksuton. Tarjolla verkostoitumista ja pientä purtavaa.

 

Markkinoinnin mahdollisuudet eivät ole koskaan olleet näin hienot: tekoäly ja data avaavat ovia, joista emme vielä muutama vuosi sitten edes haaveilleet. Samalla kun teknologian kehitys tarjoaa markkinoijalle uusia mahdollisuuksia, korostuu myös tiimityön ja itsensä johtamisen merkitys.

Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa selvitetään yhdessä vastauksia seuraaviin monen markkinoijan pöydällä oleviin kysymyksiin: 

  • Miten digimarkkinoinnin uusi aikakausi muuttaa markkinoijan arjen pelisääntöjä ja mitä se tarkoittaa käytännössä?
  • Kuinka personointi ja tekoäly auttavat tekemään verkkosivustosta tuloksellisen myyntivälineen?
  • Miten markkinointitiimi voi kukoistaa kaiken teknologian keskellä ja säilyttää luovuutensa sekä fokuksensa?
Tervetuloa kuulemaan käytännön oppeja tekoälyn, datan ja tiimityön voimasta – sekä jakamaan parhaita markkinoinnin käytäntöjä kollegoiden kanssa Tampereelle!
 
Tilaisuudesta ei tule streamia tai videotallennetta: olemme paikalla kokemassa jotain vain tässä hetkessä. Kutsu myös kollegasi mukaan ja tulkaa inspiroitumaan yhdessä. Paikkoja on rajoitetusti.

Tilaisuuden puheenvuorot:
 
Digimarkkinoinnin uusi aikakausi – data ja tekoäly käytännössä
  • Markkinointi ei enää toimi vanhoilla kaavoilla. Data ja tekoäly määrittävät, kuka voittaa asiakkaan huomion – ja millä keinoin tuloksia syntyy. Laadukas data ei ole sivutuote, vaan markkinoinnin tärkein voimavara, joka ratkaisee kampanjoiden onnistumisen.

    Valtteri Torikka (Digitoimisto Raju) tarjoaa markkinoijalle esimerkkejä, miten tekoäly ja data näkyvät jo nyt käytännön työssä. Valtteri jakaa käytännönläheisiä näkökulmia siihen, miksi perinteiset toimintamallit eivät enää riitä ja miten laadukas data toimii tuloksellisen markkinoinnin ytimenä. Lisäksi saat vinkit ensimmäisiin käytännön askeleisiin kohti datavetoista markkinointia, millä viet tulokset uudelle tasolle.
Personointi ja tekoäly – näin verkkosivusto tuottaa tuloksia
  • Nykypäivän asiakkaat odottavat personoituja viestejä ja juuri heidän tarpeisiinsa kohdennettua markkinointia – tiedostivatpa he sitä tai eivät. Näin tekoälyn aikakaudella digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen tulisikin olla jokaisen markkinoijan työlistalla.

    Olli Lehtisalo (Leadoo) kertoo, miten verkkosivustosta tehdään aidosti tuloksellinen osa myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä. Ollin konkreettisten esimerkkien kautta opit, miten dataa, personointia ja tekoälyä hyödyntämällä voit ymmärtää asiakkaita paremmin ja aktivoida heitä tehokkaammin. 
Tuloksellinen markkinointi ei synny pelkästään budjetista, vaan myös tiimin mindsetistä
  • Tekoäly, data ja teknologia toisaalta helpottavat ja nopeuttavat työtämme, mutta samalla ne sirpaloittavat markkinoijan työpäiviä huomattavasti. Miten varmistetaan, että teknologia tuo markkinoijan arkeen lisäarvoa – eikä vie fokusta, luovuutta ja jaksamista?

    Anne Rantala (KetäAkatemia) tietää, mikä merkitys markkinointitiimien sisäisillä prosesseilla, vuorovaikutuksella ja keskittymiskyvyllä on lopputulokseen – niin sisäisesti kuin asiakkaiden kanssa. Pienillä arjen mikromuutoksilla voi olla iso vaikutus markkinoinnin tuloksiin ja tiimin hyvinvointiin. Annelta saat mukaasi konkreettisia keinoja hallita omaa energiaasi ja fokustasi, vaikka et voi vaikuttaa kaikkeen ympärilläsi.

Iltapäivän aikataulu
  • Klo 13.40 Tilaisuuden ovet avautuvat, tervetuloa!
  • Klo 14.00 Tilaisuus alkaa
  • Puheenvuorot ja keskustelua
  • Klo 16.00 Verkostoitumista ja pientä purtavaa
  • Klo 17.00 Tilaisuus päättyy
 
Hyvä tietää:
  • Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tilaisuutta.
  • Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton.
  • Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi.
  • Tilaisuuden mahdollistavat Digitoimisto Raju, Leadoo, KetäAkatemia ja Finnkino.
Ilmoittaudu tästä mukaan >>
 

Tapahtuman tiedot

Nimi MARKKINOINNIN VOIMA – Tekoälyä, dataa ja fokuksen hallintaa
Aika Keskiviikko 15.10.2025, 14:00–17:00
Paikka Finnkino Cine Atlas, Koskikeskus
Osoite Hatanpään Valtatie 1, 33100 Tampere, Kartalla
Osallistutko *
Sähköpostiosoite on virheellinen
Oletko tällä hetkellä työelämässä? *
Vinkkaamme, että MarkkinointiKollektiivin Facebook-ryhmässä voit seurata alan keskustelua ja jakaa markkinoinnin opinnäytetöihin liittyviä kyselyitä. Jos et vielä kuulu Facebook-ryhmäämme, liity mukaan tästä!
Vinkkaamme, että MarkkinointiKollektiivin Facebook-ryhmässä ilmoitetaan paljon alan vapaista työpaikoista. Jos et vielä kuulu Facebook-ryhmäämme, liity mukaan tästä!
MarkkinointiKollektiivin pääkumppanina toimii Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA. Oletko jo MMA:n jäsen?

Vaikuta tilaisuuden sisältöön:

Nähdäänkö jatkoilla?
Osallistutko asiaosuuden lisäksi myös jatkoille? Varaamme pientä purtavaa ilmoittautuneille. *
Pyrimme suunnittelemaan tilaisuuden tarjoilut siten, että tarjoiluista jokainen löytäisi itselleen jotain sopivaa. Huomioimme ilman ilmoitusta yleisimmät ruokavaliot sekä ruoka-aineallergiat.

 
Huomioithan, että MarkkinointiKollektiivin tilaisuudet ovat erittäin suosittuja ja paikat tilaisuuksiin varataan loppuun nopeasti. Tilaisuus ja tarjoilut ovat osallistujille ilmaisia, ja siksi odotamme, ettet jätä varaamaasi paikkaa käyttämättä. Voit perua paikkasi veloituksetta 7 päivää ennen tilaisuutta. Sitä lähempänä tilaisuutta perutusta tai kokonaan käyttämättä jätetystä paikasta tilaisuuteen veloitamme 100 euron korvausmaksun. Hyväksyt tämän ehdon samalla kun varaat paikkasi tilaisuuteen. *

Eikä siinä vielä kaikki! Haluatko pysyä kartalla markkinoinnin alan asioista tilaamalla seuraavat uutiskirjeet?
  • MarkkinointiKollektiivi: kutsut tilaisuuksiin, uusimmat sisällöt ja koosteet alan työpaikoista
  • MarkkinointiUutiset: alan ajankohtaiset uutiset ja puheenaiheet
Liityn mielelläni MarkkinointiKollektiivin uutiskirjeen tilaajaksi. Tietosuojaseloste täällä.
Liityn mielelläni MarkkinointiUutisten uutiskirjeen tilaajaksi. Tietosuojaseloste täällä.

Ilmoittautumalla hyväksyt, että yhteystietosi voidaan luovuttaa kyseisen tilaisuuden yhteistyökumppaneille sekä pääkumppanillemme MMA:lle.