Siirry sisältöön
Successful events with Lyyti
MK Teematilaisuus: Brändin kohtaamispisteet
  • 1. Tiedot
  • 2. Vahvistus
  • 3. Valmis
20:00 jäljellä vahvistaa ilmoittautuminen
Paikkojesi varaus on ehtinyt vanhentua. Paikkoja saattaa kuitenkin olla vielä vapaana
MK Teematilaisuus:

BRÄNDIN KOHTAAMISPISTEET

Milloin: 19.4.2023 klo 14.00-16.00
Missä: Virtuaalitilaisuutena verkossa
Hyvä tietää: Tapahtuma on kaikille avoin ja veloitukseton
 

Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa selvitetään miten markkinoija voi auttaa brändiä kasvamaan muuttuvan maailman mukana - ja millaista osaamista se vaatii. Mitä brändin määrittelyssä tulee ottaa huomioon, jotta brändi voi aidosti olla rohkea ja reagoiva? Miksi on tärkeää, että brändi vaikuttaa kohderyhmänsä keskusteluissa? Mitä uusin tutkimustieto kertoo brändin merkityksestä yrityksen liiketoiminnalle ja kasvulle? 

Tarjolla oppeja ja ajatuksia rohkeuteen brändin kohtaamispisteiden rakentamisessa! 
 
Ilmoittaudu heti mukaan - tätä tilaisuutta et halua jättää välistä!
 

Tilaisuuden puheenvuorot:
 
Yritysten ja brändien rohkeus
Mitä tarkoitetaan brändin rohkeudella ja miksi brändityö on jokaiselle organisaatiolle tärkeää? Eero Anhava ja Riitta Pollari (Era Content) kertovat, millaisia asioita brändin määrittelyssä tulee ottaa huomioon, jotta brändi voi aidosti olla rohkea ja reagoiva. Miksi brändin on tärkeä herättää kysymyksiä ja olla hereillä kohderyhmänsä keskusteluissa?
 
Brändien kohtaamispisteet ja niiden tulevaisuus
Miltä brändien tulevaisuuden kohtaamispisteet näyttävät? Mitä kohtaamispisteet tosiasiassa tarkoittavat? Miten tärkeitä kohtaamispisteet ovat brändityössä? Siiri Akrenius (Markkinointitoimisto WDS) jakaa havaintojaan brändin kohtaamispisteiden kehityksestä ja nopeasta muutosvauhdista.
 
Näin brändi vaikuttaa liiketoimintaan ja kasvuun
Miksi vahvasta brändistä kannattaa pitää huolta niin hyvinä kuin haastavinakin aikoina? Nina Eriksson (MTV) esimerkittää kansainvälisten ja kotimaisten tutkimusten pohjalta, mikä on brändin merkitys yrityksen liiketoiminnalle ja kasvulle. Miten brändi vaikuttaa liiketoiminnan kehitykseen? Mitä brändin hakuosuudet voivat kertoa brändin markkinaosuuden kehityksestä tulevaisuudessa?
 
Brändin rakentaminen on ammattilaisen hommaa - onko minusta siihen?
Mistä koostuu brändin rakentajan arki, ja miksi markkinoinnin ammattilaisen tulisi pitää hyvää huolta omasta osaamisestaan? Mervi Karvo (Rastor-instituutti) tietää, millaista osaamista nykypäivän brändityössä tarvitaan. Mitä oikeastaan ollaan rakentamassa, kun rakennetaan brändiä?
 
Tilaisuuden asiaosuuksissa ajatuksiaan jakamassa:
  • Eero Anhava ja Riitta Pollari
  • Siiri Akrenius
  • Nina Eriksson
  • Mervi Karvo
Tilaisuuden aikataulu:
  • Klo 14:00 Tilaisuuden avaus
  • Puheenvuorot ja keskustelua
  • Klo 16:00 Tilaisuus päättyy

Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tilaisuutta. Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi. Tilaisuuden mahdollistavat Era Content, Markkinointitoimisto WDS, MTV ja Rastor-instituutti. Tilaisuus on osallistujille kaikille avoin ja veloitukseton. 


  

 

Tapahtuman tiedot

Nimi MK Teematilaisuus: Brändin kohtaamispisteet
Aika Keskiviikko 19.4.2023, 14:00–16:00
Osoite Virtuaalitilaisuus Demiossa
Mikäli kiinnostuit tilaisuudesta, mutta kalenterisi on jo täynnä, suosittelemme ilmoittautumaan tilaisuuteen kuitenkin mukaan. Kaikille ilmoittautuneille lähetetään tallenne tilaisuuden jälkeen.
Sähköpostiosoite on virheellinen
Vinkkaamme, että MarkkinointiKollektiivin Facebook-ryhmässä ilmoitetaan paljon alan vapaista työpaikoista. Jos et vielä kuulu Facebook-ryhmäämme, liity mukaan! Linkki löytyy ilmoittautumisen vahvistussivulta. 
Vinkkaamme, että MarkkinointiKollektiivin Facebook-ryhmässä voit seurata alan keskustelua ja jakaa markkinoinnin opinnäytetöihin liittyviä kyselyitä. Jos et vielä kuulu Facebook-ryhmäämme, liity mukaan! Linkki löytyy ilmoittautumisen vahvistussivulta. 

 
Vaikuta tilaisuuden sisältöön! Tukemaan teemasta käytävää keskustelua, voit  halutessasi vastata seuraaviin kysymyksiin. Vastaukset ovat anonyymejä.

 
Ilmoittautumalla hyväksyt, että yhteystietosi voidaan luovuttaa kyseisen tapahtuman yhteistyökumppaneille.