Siirry sisältöön
Powered by Lyyti
MK Aamukahviseura 23.9.2025: Kun halutaan vaikuttaa, mitä markkinoijan tulisi ymmärtää eri sukupolvista?
  • 1. Tiedot
  • 2. Vahvistus
  • 3. Valmis
20:00 jäljellä vahvistaa ilmoittautuminen
Paikkojesi varaus on ehtinyt vanhentua. Paikkoja saattaa kuitenkin olla vielä vapaana
Tiistaina 23.9.2025 klo 8.30–9.00

MK Aamukahviseura: 

Kun halutaan vaikuttaa, mitä markkinoijan tulisi ymmärtää eri sukupolvista?

Vieraana Juha Painilainen (Taloustutkimus)
 
Kuluttajien arvot ovat kuluttajakäyttäytymisen näkymätöntä maaperää, arvot ohjaavat valintojamme ja ovat aikalailla pysyviä läpi elämämme. Miten arvot eriävät sukupolvien välillä, vai eriävätkö? Onko brändin mahdollista olla relevantti kaikille sukupolville? Tuleeko markkinoinnin kyetä tunnistamaan mahdolliset sukupolvien väliset kuilut?
 
Taloustutkimuksen juuri julkaistu Brändien arvostus 2025 -tutkimus tarjoaa vastauksia muun muassa siihen, miten paljon eri arvot selittävät brändin arvostusta, sekä miten houkuttelevana eri sukupolvet pitävät brändejä. Aamukahviseurassa Juha Painilainen (Taloustutkimus) nostaa tutkimuksista esiin mielenkiintoisia havaintoja markkinoinnin ammattilaisille: millaisia mahdollisuuksia eri sukupolvien ja arvojen ymmärtäminen tuo brändin rakentamiseen ja vaikuttamiseen.
 
Tämä puolituntinen tarjoaa apua brändin pitkäjänteiseen kehittämiseen. Puolituntisen aikana käydään läpi:
📍 Miten arvot ohjaavat sukupolvien kulutuspäätöksiä?
📍 Millaisena brändimielikuvat näyttäytyvä eri sukupolville?
📍 Kun halutaan vaikuttaa, millä alueilla sukupolvien suhteelliset korostumat ilmenevät?
 
Lämpimästi tervetuloa mukaan linjoille!

MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin toteuttama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa kaikille markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä.
 
MK Aamukahviseura on avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille ja osallistuminen on veloituksetonta.

Ilmoittaudu mukaan täyttämällä omat tietosi:
 

Tapahtuman tiedot

Nimi MK Aamukahviseura 23.9.2025: Kun halutaan vaikuttaa, mitä markkinoijan tulisi ymmärtää eri sukupolvista?
Aika Tiistai 23.9.2025, 8:30–9:00
Osoite TwentyThree
Osallistutko *
Sähköpostiosoite on virheellinen
Oletko tällä hetkellä työelämässä?  *
Vinkkaamme, että MarkkinointiKollektiivin Facebook-ryhmässä ilmoitetaan paljon alan vapaista työpaikoista. Jos et vielä kuulu Facebook-ryhmäämme, liity mukaan tästä!
Vinkkaamme, että MarkkinointiKollektiivin Facebook-ryhmässä voit seurata alan keskustelua ja jakaa markkinoinnin opinnäytetöihin liittyviä kyselyitä. Jos et vielä kuulu Facebook-ryhmäämme, liity mukaan tästä!
MK Aamukahviseurat mahdollistaa pääkumppanimme Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA. Oletko jo MMA:n jäsen?

Vaikuta Aamukahviseuran sisältöön:
 

Eikä siinä vielä kaikki! Haluatko pysyä kartalla markkinoinnin alan asioista tilaamalla seuraavat uutiskirjeet?
  • MarkkinointiUutiset: alan ajankohtaiset uutiset ja puheenaiheet
  • MarkkinointiKollektiivi: kutsut tilaisuuksiin, uusimmat sisällöt ja koosteet alan työpaikoista
Liityn mielelläni MarkkinointiUutisten uutiskirjeen tilaajaksi. Tietosuojaseloste 
Liityn mielelläni MarkkinointiKollektiivin uutiskirjeen tilaajaksi. Tietosuojaseloste

Saamme jatkuvasti toiveita järjestää tilaisuuksia ympäri Suomea. Mihin sinä toivoisit MarkkinointiKollektiivin livetilaisuutta?
Haluaisin saada kutsun MarkkinointiKollektiivin livetilaisuuteen:

Huomioithan seuraavan ilmoittautuessasi:
Ilmoittautumalla hyväksyt, että yhteystietosi voidaan luovuttaa kyseisen MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura-tilaisuuden kumppanille, eli vieraallemme, sekä pääkumppanillemme MMA:lle. Saat myös jatkossa kutsut tuleviin MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseuroihin.