Siirry sisältöön
Powered by Lyyti
MK Aamukahviseura 4.11.2025: Brändin erottuvuus kilpailutekijänä – näin rakennat brändiä, joka jää mieleen ja valitaan
  • 1. Tiedot
  • 2. Vahvistus
  • 3. Valmis
20:00 jäljellä vahvistaa ilmoittautuminen
Paikkojesi varaus on ehtinyt vanhentua. Paikkoja saattaa kuitenkin olla vielä vapaana
Tiistaina 4.11.2025 klo 8.30–9.00

MK Aamukahviseura: 

Brändin erottuvuus kilpailutekijänä – näin rakennat brändiä, joka jää mieleen ja valitaan

Vieraana Nina Myllyharju ja Kristian Fagerström (Bauer Media Outdoor) 
 
Ostopäätöksen hetkellä kuluttajan harkintalistalla on useimmiten vain kaksi brändiä. Jokainen brändi haluaa olla mukana tässä 50–50 valintatilanteessa, jossa ratkaistaan mikä brändi lopulta tulee ostetuksi.
 
Tule Aamukahviseuraan kuulemaan miten varmistetaan, että brändi päätyy kuluttajan harkintalistan kärkikahinoihin ja sillä on mahdollisuus tulla hankituksi. Nina Myllyharju ja Kristian Fagerström (Bauer Media Outdoor) kertovat Ehrenberg-Bass Instituutin tutkimuksiin pohjaten, mistä brändin kasvu todellisuudessa rakentuu ja miten mentaalinen saatavuus tekee brändistä helpommin valitun. Lisäksi case-esimerkkien kautta tarkastellaan mikä tekee mainoksesta aidosti erottuvan ja mieleen jäävän myös silloin, kun brändin nimeä ei edes mainita.
 
Puolituntisen aikana käydään läpi näitä aiheita:
📍Mistä brändin kasvu koostuu?
📍Miten kuluttajat valitsevat brändejä?
📍Mikä ero on erottuvuudella ja erottautumisella – ja mikä on niiden tehtävä brändin kasvun luomisessa?
📍Millainen on hyvä mainos ja miten rakennat sitä brändin keskeisten elementtien ympärille?
 
Jos haluat ymmärtää paremmin, miten brändisi voi erottua kilpailijoista ja kasvaa kestävästi: tämä tilaisuus on sinulle. Toivottavasti näemme sinut linjoilla!

MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin toteuttama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa kaikille markkinoinnin asiantuntijoille. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä.
 
MK Aamukahviseura on avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille ja osallistuminen on veloituksetonta.

Ilmoittaudu mukaan täyttämällä omat tietosi:
 

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia lomakkeen täyttämiseksi.

Tapahtuman tiedot

Nimi MK Aamukahviseura 4.11.2025: Brändin erottuvuus kilpailutekijänä – näin rakennat brändiä, joka jää mieleen ja valitaan
Aika Tiistai 4.11.2025, 8:30–9:00
Osoite TwentyThree -webinaarialusta
Osallistutko *
Sähköpostiosoite on virheellinen
Oletko tällä hetkellä työelämässä?  *
Vinkkaamme, että MarkkinointiKollektiivin Facebook-ryhmässä ilmoitetaan paljon alan vapaista työpaikoista. Jos et vielä kuulu Facebook-ryhmäämme, liity mukaan tästä!
Vinkkaamme, että MarkkinointiKollektiivin Facebook-ryhmässä voit seurata alan keskustelua ja jakaa markkinoinnin opinnäytetöihin liittyviä kyselyitä. Jos et vielä kuulu Facebook-ryhmäämme, liity mukaan tästä!
MK Aamukahviseurat mahdollistaa pääkumppanimme Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA. Oletko jo MMA:n jäsen?
MMA kartoittaa parhaillaan kohderyhmänsä ajatuksia jäsenyydestä. MarkkinointiKollektiivi toimittaa kysymyksen vastaukset MMA:lle ilman henkilötietoja.

Vaikuta Aamukahviseuran sisältöön:
 

Eikä siinä vielä kaikki! Haluatko pysyä kartalla markkinoinnin alan asioista tilaamalla seuraavat uutiskirjeet?
  • MarkkinointiUutiset: alan ajankohtaiset uutiset ja puheenaiheet
  • MarkkinointiKollektiivi: kutsut tilaisuuksiin, uusimmat sisällöt ja koosteet alan työpaikoista
Liityn mielelläni MarkkinointiUutisten uutiskirjeen tilaajaksi. Tietosuojaseloste 
Liityn mielelläni MarkkinointiKollektiivin uutiskirjeen tilaajaksi. Tietosuojaseloste

Saamme jatkuvasti toiveita järjestää tilaisuuksia ympäri Suomea. Mihin sinä toivoisit MarkkinointiKollektiivin livetilaisuutta?
Haluaisin saada kutsun MarkkinointiKollektiivin livetilaisuuteen:

Huomioithan seuraavan ilmoittautuessasi:
Ilmoittautumalla hyväksyt, että yhteystietosi voidaan luovuttaa kyseisen MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseura-tilaisuuden kumppanille, eli vieraallemme, sekä pääkumppanillemme MMA:lle. Saat myös jatkossa kutsut tuleviin MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseuroihin.