Asiakaspolku ja asiakaskokemuksen kehittäminen digitaalisissa palveluissa, 9.12. klo 9–12
Webinaari, Teams
Haluatko kehittää museosi digitaalista asiakaskokemusta?
Tämä koulutus tarjoaa katsauksen museon digitaalisen asiakaspolun elementteihin ja asiakaspolun kosketuspisteiden rooliin erinomaisessa asiakaskokemuksessa. Koulutuksessa opit, mitä tarkoittaa digitaalinen asiakaspolku ja miten se eroaa perinteisestä asiakaspolusta, vai eroaako? Koulutuksessa tutustutaan asiantuntijan käytännön hyviin esimerkkeihin polkuajattelusta. Lisäksi koulutus sisältää digitaalisen palvelupolun suunnittelun työpajan, jossa asiantuntija vierailee vuorotellen osallistujien pienryhmissä ohjaamassa työskentelyä.
Suosittelemme osallistumaan koulutukseen useamman kollegan voimin samasta museosta – yhteinen osallistuminen innostaa kehittämään asioita heti oman tiimin näkökulmasta. Yhdellä osallistumismaksulla voi osallistua useampi henkilö, kun olette saman koneen äärellä.
Kouluttajana koulutuksessa toimii Strategy & Brand Design Agency Kuudes Helsingin Head of Service Design Emilia Nykänen.
Webinaaria ei tallenneta. Aineistot jaetaan osallistujille jälkikäteen pdf-muodossa.
9.00 Tervetuloa webinaariin, Museoliitto
9.15 Mikä on asiakaspolku ja miksi polkuajattelu on hyödyllistä? Miten digitaalinen asiakaspolku eroaa perinteisestä asiakaspolusta?
10.00 Käytännön esimerkkejä polkuajattelusta
10.30 Digitaalinen palvelupolkutehtävä - kouluttaja kiertää pienryhmissä ja auttaa
11.45 Loppuyhteenveto ja aikaa kysymyksille
12.00 Koulutus päättyy
Osallistumismaksut (hintoihin lisätään alv 25,5%)
- Jäsenet, early bird 150€ (18.11.2025 saakka)
- Jäsenet, normaalihinta 200€
- Ei jäsen, early bird, 300€ (18.11.2025 saakka)
- Ei jäsenet, normaalihinta 400€