10:00 jäljellä vahvistaa ilmoittautuminen
Paikkojesi varaus on ehtinyt vanhentua. Paikkoja saattaa kuitenkin olla vielä vapaana
Tapahtumassa on vielä 39 paikkaa vapaana
Asiakas – ymmärrä ja kiteytä, 2 op
Ajankohta:
1.2.-30.4.2023. Ensimmäinen aloitus 1.2.2023. Opiskelija pääsee aloittamaan opinnot noin yhden (1) viikon sisällä opinnoille ilmoittautumisen jälkeen.
Opintojakson keskimääräinen suoritusaika on yksi kuukausi. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 30.3.2023.
Opintojakson keskimääräinen suoritusaika on yksi kuukausi. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 30.3.2023.
Taso: AMK
Edeltävä osaaminen: -
Tavoitteet:
Opintojakson suoritettuasi sinä:
Ymmärrät asiakasymmärryksen merkityksen osana palvelumuotoilua.
Tunnistat erilaisia asiakastiedon lähteitä.
Ymmärrät, miten erilaisia tietolähteitä yhdistelemällä syntyy kokonaisvaltaista asiakasymmärrystä.
Osaat kiteyttää asiakasymmäryksen asiakasprofiiliksi.
Pystyt visualisoimaan asiakasprofiilin sisällön havainnolliseksi profiilikortiksi.
Ymmärrät asiakasymmärryksen merkityksen osana palvelumuotoilua.
Tunnistat erilaisia asiakastiedon lähteitä.
Ymmärrät, miten erilaisia tietolähteitä yhdistelemällä syntyy kokonaisvaltaista asiakasymmärrystä.
Osaat kiteyttää asiakasymmäryksen asiakasprofiiliksi.
Pystyt visualisoimaan asiakasprofiilin sisällön havainnolliseksi profiilikortiksi.
Sisältö:
Opintojaksolla tutustutaan palvelumuotoiluun erityisesti asiakasymmärryksen näkökulmasta. Tehtävänäsi on toimia kuvitteellisen vähittäiskaupan apuna ja muodostaa profiilikortti yhdestä asiakastyypistä. Asiakastietoa on koottu opintojaksoalustalle valmiiksi. Lyhyiden teoriaosuuksien pohjalta pääset itse kokeilemaan, miten asiakasymmärrys kiteytetään, ja visualisoit lopulta oman profiilikortin. Opintojaksoon sisältyy myös vertaisoppimista: pääset näkemään ja arvioimaan myös muiden saman aineiston pohjalta tekemiä profiilikortteja.
Peruminen
Mahdollinen peruminen on tehtävä sähköpostitse osoitteeseen campusonline@xamk.fi.