Siirry sisältöön
English
Powered by Lyyti
ALSO Expo 2025 -Puhuja
  • 1. Tiedot
  • 2. Vahvistus
  • 3. Valmis
20:00 jäljellä vahvistaa ilmoittautuminen
Paikkojesi varaus on ehtinyt vanhentua. Paikkoja saattaa kuitenkin olla vielä vapaana

 

ALSO EXPO 2025 tulee - Hae puhujaksi tapahtumaan!

 

Hyvä Päämies / Yhteistyökumppani / Asiakkaamme,

Haluatko olla osana vuoden upeinta ja odotetuimpaa IT-alan tapahtumaa?

Haemme dynaamisia ja asiantuntevia puhujia, jotka voivat inspiroida ja opastaa upeaa IT-alan ammattilaisista koostuvaa yleisöämme vuoden upeimmassa IT-alan tapahtumassa Tampereella. Oletko se juuri Sinä?

 

Erityisesti toivomme esityksiä, jotka käsittelevät seuraavia mielenkiintoisia aiheita:

IoT (Internet of Things)

AI (Artificial Intelligence)

Gaming

Security

Cybersecurity

 

Hae puhujaksi ALSO EXPO 2025 -tapahtumaan ja ehdota ajankohtaista aihetta!

Otamme Sinuun yhteyttä!

 

Tapahtuman tiedot

Nimi ALSO Expo 2025 -Puhuja
Aika Torstai 2.10.2025, 9:00–16:00
Sähköpostiosoite on virheellinen
Otamme Sinuun yhteyttä! Ja kerromme lisää!
Aiheenasi voisi olla jokin seuraavista:

IoT (Internet of Things)

  • IoT ja älykaupungit: Kuinka IoT-teknologiat muuttavat kaupunkien infrastruktuuria ja palveluita.
  • Teollinen IoT: IoT:n rooli teollisuuden automaatiossa ja tehokkuuden parantamisessa.
  • IoT ja terveydenhuolto: IoT-laitteiden käyttö potilaan seurannassa ja terveydenhuollon parantamisessa.
  • Tietoturva IoT-laitteissa: Haasteet ja ratkaisut IoT-laitteiden turvallisuuden varmistamiseksi.

AI (Artificial Intelligence)

  • Koneoppiminen ja sen sovellukset: Käytännön esimerkkejä koneoppimisen hyödyntämisestä eri aloilla.
  • Eettinen AI: Eettiset kysymykset ja haasteet tekoälyn kehittämisessä ja käytössä.
  • AI ja työelämä: Kuinka tekoäly muuttaa työpaikkoja ja työn luonnetta.
  • AI terveydenhuollossa: Tekoälyn rooli diagnostiikassa ja hoidon personoinnissa.

Gaming

  • Pelien kehitysprosessi: Miten pelit suunnitellaan ja kehitetään ideasta valmiiksi tuotteeksi.
  • eSports ja sen kasvu: eSportsin nousu ja sen vaikutus peliteollisuuteen.
  • Pelaamisen vaikutukset: Pelaamisen positiiviset ja negatiiviset vaikutukset yksilöihin ja yhteiskuntaan.
  • Virtuaalitodellisuus (VR) ja pelit: VR-teknologian käyttö pelien kehittämisessä ja pelaajakokemuksessa.

Security

  • Tietoturvan parhaat käytännöt: Kuinka organisaatiot voivat suojata tietonsa ja järjestelmänsä.
  • Tietoturvahyökkäysten torjunta: Uusimmat menetelmät ja teknologiat kyberhyökkäysten estämiseksi.
  • Tietoturva pilvipalveluissa: Pilvipalveluiden tietoturvahaasteet ja ratkaisut.
  • Tietoturvan hallinta: Kuinka organisaatiot voivat hallita ja valvoa tietoturvariskejä.

Cybersecurity

  • Kyberuhkien kehitys: Uusimmat kyberuhat ja niiden vaikutukset.
  • Kyberturvallisuuden koulutus: Kuinka kouluttaa henkilöstöä kyberturvallisuuden parantamiseksi.
  • Tietomurtojen jälkiseuranta: Kuinka organisaatiot voivat toipua tietomurroista ja parantaa turvallisuuttaan.
  • Kyberturvallisuuden sääntely: Uusimmat säädökset ja standardit kyberturvallisuuden alalla.