20:00 jäljellä vahvistaa ilmoittautuminen
Paikkojesi varaus on ehtinyt vanhentua. Paikkoja saattaa kuitenkin olla vielä vapaana
KUTSU
PING Academy: Vaikuttajamarkkinoinnin kriittiset numerot
torstaina 22.9.2022 klo 9-11
Koulutus toteutetaan etänä Zoom-ohjelman kautta
Koulutus toteutetaan etänä Zoom-ohjelman kautta
Arvion mukaan vaikuttajamarkkinointiin käytetään Suomessa lähes 40 miljoonaa euroa vuodessa. Mutta mistä tietää, kuinka paljon vaikuttajamarkkinointiin pitäisi budjetoida? Kuinka asettaa yhteistyölle tavoitteet ja mittarit? Entä miten maksimoida vaikuttajamarkkinoinnin ROI? Tässä valmennuksessa avataan numeroita tuloksellisen vaikuttajamarkkinoinnin takaa.
Valmennuksen jälkeen osaat:
- Tehdä vaikuttajamarkkinoinnin suunnitelman ja budjetin
- Asettaa vaikuttajamarkkinoinnille selkeät tavoitteet ja mittarit
- Laskea yhteistyön arvon ja hahmottaa työkalut, joilla sen voi tehdä
- Analysoida saatuja tuloksia ja arvioida kampanjan onnistumista
- Maksimoida vaikuttajamarkkinoinnin ROI:n
- Luoda monikanavaisen ilmiön huomioiden oman, vuokratun, ansaitun ja maksetun median
Koulutus räätälöidään aina vastaamaan osallistujien tarpeita.
Kenelle?
Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaation sosiaalisen median monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset. Koulutus tarjoaa oppeja ja oivalluksia kaikille lähtötasosta riippumatta.
Kouluttajista:
Vaikuttajamarkkinoinnin numeroiden saloihin ohjeistaa PING Helsingin Soul of Success Tiina Ruusinen ja Soul of Social Impact Pinja Orre.
100% osallistujista suosittelisi PING Helsingin valmennuksia kollegoilleen.
"Tämä kokonaisuus oli loistava!"
"Valmennus auttoi minua hahmottamaan uusia asioita, joita voin heti hyödyntää omassa markkinoinnissamme!"
Koulutuksen hinta on 299 € + alv.
Koulutuksen minimiosallistujamäärä on kahdeksan. Pidätämme oikeuden muutoksiin.