MARKKINOINNIN MERKITYS ORGANISAATIOSSA JA  ONNISTUNEET KASVUTARINAT

 
Tässä kyselyssä kerättävä tieto kootaan yhteen ja julkaistaan kaikkien opiksi ja inspiraatioksi. Haluaisitko päästä jakamaan yrityksesi tarinan parhaine oppeineen koko yhteisömme kanssa? 
 
Haluamme ensiksi tietää, millainen merkitys markkinoinnilla on organisaatiossasi.
 
Tämän jälkeen haluaisimme mielellämme kuulla markkinoinnin onnistumistarinasi, ja mahdollisesti jakaa tarinasi!
 

 
1. MARKKINOINNIN MERKITYS ORGANISAATIOSSA
 
Mihin sinun organisaatiosi nyt markkinoinnissa keskittyy?
 
Väittämä: organisaatiossani markkinointi on keskeisessä roolissa.
 
Väittämä: Nykyisessä organisaatiossani ymmärretään kasvun tekemisen mahdollisuudet markkinoinnin keinoin.
 
Väittämä: pystyisimme organisaatiossani tekemään parempaa markkinointia ja kasvua, ellei meillä olisi haasteita:
 
Onko työhistoriasi aikana jossain yrityksessä ollut tilanteita / haasteellisisia aikoja, joita olette markkinoinnin keinoin pystyneet kääntämään hyväksi?
 
Loistavaa, kiitos kun vastasit väittämiimme!
 

 
2. MARKKINOINNIN ONNISTUMISTARINAT
 
Keräämme lisäksi tarinoita kasvusta, jota ollaan saavutettu markkinoinnin avulla. Oletteko saavuttaneet liiketoiminnan kasvua esimerkiksi kehittämällä tuotetarjoamaanne, kokeilemalla uutta kommunikoinnin kulmaa, uudistamalla brändiä, lähestymällä uutta kohderyhmää, mainostamalla isosti, osallistamalla koko organisaatiota tuotelanseeraukseen…?
 
Kaikki tarinat kiinnostavat!
 
Haluatko jakaa meille kasvutarinan? *
 
Kerro tarinasi pääkohdat muutamin ranskalaisin viivoin! Jatketaan keskustelua tarvittaessa pidemmälle. 
 
Meidän kasvutarinamme lyhyesti:
 
Saisimmeko olla sinuun yhteydessä tarinasi tiimoilta, kysyä siitä mahdollisesti lisätietoja julkaisua varten? Jätä yhteystietosi alle, jotta voimme olla sinuun yhteydessä!
 
Kaikkia tarinoita ei ehkä tulla koosteessamme käyttämään, mutta jokainen vastaus antaa meille suuntaa materiaalille, jota teemme kaikille jaettavaksi.
 
Nimi:
 
Sähköposti:
 
Puhelinnumero: