Vuoden Valinnat 2021

 
Vuoden Valinnat 2021
 
Yhteistyössä: Meltwater
 
Vuoden valinnat 2021 palkitsee vaikuttajamarkkinoinnin tekoja, ilmiöitä, kampanjoita ja henkilöitä ajanjaksolta 1.9.2020 - 30.4.2021. 
 
Vuoden valinnoissa palkitaan vastuullisesti toteutettuja tekoja, ilmiöitä ja kampanjoita, sekä henkilöitä, joilla on ollut kyky vaikuttaa yhteiskuntaan, edistää keskustelua ja vedota laajasti ihmisten tunteisiin. Palkittavat teot, ilmiöt, kampanjat ja henkilöt edistävät omalla toiminnallaan diversiteettiä sekä eettisyyttä.
 
Vuoden Valinnat -voittajat julkistetaan PING Webinaarissa 15.6. Aseta omat suosikkisi ehdolle 23.5.2021 mennessä!
 
Kategoriat 
 
Vuoden ilmiö: Uudenlainen, ennennäkemätön, yllätyksellinen ja monikanavainen vaikuttajamarkkinoinnin konsepti. Vuoden ilmiö valuu somesta katukuvaan, oikeaan elämään ja kahvipöytäkeskusteluihin. Vuoden ilmiö on sellainen, josta tietävät nekin, jotka eivät aktiivisesti seuraa somea. 
 
Vuoden teko: Iso tai pieni yhteiskunnallinen teko, jossa vaikuttajamarkkinointi on ollut vahvasti mukana. Vuoden teossa korostuu vastuu, hyvän tekeminen ja ongelmakohtien esiintuonti. Ehdokkaat tekivät maailmasta paremman paikan omalla osallistumisellaan.
 
Vuoden oivallus: Oivaltava, rohkea ja erilainen tapa hyödyntää vaikuttajamarkkinointia. Rohkeita keskustelunavauksia ja riskinottoja itselle tärkeistä aiheista. Uskallus tehdä asioita eri tavalla kuin aikaisemmin ja kaataa vanhastaan olemassa olleita muureja.
 
Vuoden vaikuttaja: Vastuullisesti toimiva vaikuttaja, joka on omalla toiminnallaan vienyt toimialaa eteenpäin. Hän sitouttaa ja innostaa yleisöään sekä inspiroi vaikuttajakollegoitaan. Vuoden vaikuttaja valitaan yleisöäänestyksellä raadin tekemältä shortlistalta. 

Vuoden tsemppari: Vaikuttaja, joka on tuonut iloa ympärilleen, jakanut positiivista fiilistä, ja kannustanut meitä kaikkia tsemppaamaan pandemian aikana.