HAKEMUS: [MK] Tuottavampia Tapahtumia

 
 
Oletko pyöritellyt työpöydälläsi ajatusta päräyttävästä B2B -tapahtumasta vuosia, mutta toimintaan on hankala ryhtyä? Haluatko uudistaa tai kehittää organisaatiosi jo olemassaolevaa tapahtumaportfoliota? Mietitkö miten perustelisit tapahtuman osana markkinointi-investointeja? Entä miten tulisi toimia, kun B2B -tapahtumasi on ohi?
 
Näihin ja moniin muihin kysymyksiin löydät vastauksen MarkkinointiKollektiivin ja Lyytin yhdessä järjestämästä "Tuottavampia Tapahtumia"-koulutuksesta.
 
KOULUTUKSEN OSA-ALUEET
 
Kirkasta ja kiteytä tapahtumakonsepti
Miksi tapahtuma tehdään? Mitä tehdään? Kenelle? Mikä on tavoite ja miten tapahtuma tukee sitä? Tapahtumien strateginen rooli.

Enemmän irti tapahtuman elinkaaresta
Viestinnän suunnittelu, Brändi ja visuaalisuus: mitä ja miten viestitään, kenelle viestitään: miten tämä tukee muuta markkinointia sekä tapahtumien mittarointi.
 
Tapahtumadatan jalostaminen ja hyödyntäminen
Miten datan ja teknologian hyödyntäminen muuttavat tapahtumia jan tapahtumien markkinointi – kohti täysin personoitua kokemusta? Miten tapahtumia mitataan osana markkinoinnin kokonaisuutta – offline ja online markkinoinnin yhdistäminen?

KENELLE KOULUTUS ON TARKOITETTU?
- Markkinointipäättäjille, joiden työpöydälle kuuluvat nyt tai tulevaisuudessa vaikuttavien B2B- tapahtumien järjestäminen ja niiden investointien perusteleminen
 
MIKSI KANNATTAA OSALLISTUA?
- Koulutus opettaa saamaan kaiken irti tapahtumasta markkinoinnillisena investointina
- Auttaa sinua kirkastamaan tapahtumakonseptiasi tai luomaan uuden konseptin
- Saat itsellesi ”reseptin” toimivan ja tuottavan tapahtuman rakentamiseen
 
Koulutuksen vetäjinä toimivat Kaisa Oksanen ja Heikki Sivonen Lyytiltä.
 
On äärimmäisen tärkeää, että sitoudut koulutusohjelmaan ja lähiopetuskertoihin (yht. 3 kpl) sekä edistät projektia myös omalla ajallasi. Ohjelman jättäminen kesken tarkoittaa menetettyä mahdollisuutta jonkun toisen osalta.
 
LÄHIOPETUSTEN AJANKOHDAT (Varmistathan jo tässä vaiheessa, että ne sopivat kalenteriisi)
- Keskiviikko 22.1. klo 13.30 - 16.30
- Keskiviikko 29.1. klo 13.30 16.30
- Keskiviikko 5.2 klo 13.30 - 16.30
 
Koulutuspaikkana toimii Lyytin toimisto Helsingissä, osoitteessa Fredrikinkatu 47.
 
Koulutuksen lähiopetuskerroilla työskennellään enimmäkseen pienryhmissä, ja yhteisten tapaamisten välissä työstetään omaa osa-aluetta eteenpäin. Lähiopetuskerroille on hyvä tulla aina valmistautuneena, niin saat sekä muilta paikallaolijoilta, että koulutuksen vetäjiltä mahdollisimman paljon irti. Voimme taata, että mitä aktiivisempi olet, sitä enemmän opit ja saat.
 
Hae mukaan koulutukseen nyt, tai kuitenkin viimeistään 8.12.2019.
Ilmoitamme koulutukseen valituille hakijoille henkilökohtaisesti viikon 50 aikana.
 
Koulutus on maksuton.
 
Lisätietoja koulutuksen sisällöstä ja vastauksia muihin kysymyksiin saat MarkkinointiKollektiivin Villeltä (ville@mkollektiivi.fi) tai Maricalta (marica@mkollektiivi.fi)
 
Koulutuksen mahdollistaa Lyyti
 
Koulutuksen sisältö saattaa muuttua vielä ennen alkamista.
 
Nimesi *
 
Sähköpostiosoitteesi *
 
Puhelinnumerosi *
 
Työnantaja / Titteli *
 
Kerro lyhyesti, miksi haluat mukaan koulutukseen? *
 
Monta tapahtumaa yrityksessäsi järjestetään vuosittain? *
 
Minkäkokoisia tapahtumat ovat? (hlö) *
 
Kuvaile järjestämiänne tapahtumia lyhyesti *
 
Vakuuta meidät sitoutumisestasi ohjelmaan muutamalla lauseella (kuten yllämainittua: keskeyttäminen on joltain muulta kollektiivilaiselta pois) *