Siirry sisältöön
Virtuaalinen Kasvupäivä 2024

Markkinointialan maksuton huipputapahtuma tulee taas!

Tervetuloa MTV:n virtuaaliseen Kasvupäivään 12.9.2024

Maailma muuttuu ennennäkemättömällä vauhdilla ja yhä kiihtyvään muutokseen sopeutuminen edellyttää yrityksiltä ja organisaatioilta jatkuvaa mukautumista, joustavia strategioita ja valmiuksia keskittyä olennaiseen sekä tunnistaa kasvun ja menestyksen kannalta kriittiset tekijät.
 

Oletko sinä valmis kasvuun?

 
Tapahtuma tarjoaa inspiroivia näkökulmia ja arvokasta tietoa, jotka auttavat kasvattamaan uraasi ja liiketoimintaasi. Kasvupäivästä löydät uusia ajatuksia ja ideoita oman työsi tueksi riippumatta siitä, oletko kokenut johtaja tai vasta aloittanut urasi markkinoinnin parissa.
Kasvupäivän keynote-puheenvuorot ja keskustelut kasvun ja muutoksen aiheiden äärellä tarjoavat monenlaisiin organisaatioihin ja tehtäviin sopivia eväitä muutoksenhallintaan ja kestävän kasvun rakentamiseen informaatiotulvan keskellä.  
 
Oppeja ja inspiraatiota tapahtumassa tarjoilevat: kirjailija, futuristi ja maailman johtava ajattelija asiakaskokemuksen alalta Steven Van Belleghem, Global Product & Innovation Leader Sofie Lindblom, Ehrenberg-Bass -instituutin Senior Marketing Scientist Carl Driesener sekä aivotutkija ja psykologian tohtori Mona Moisala.  
  
Tapahtumaa juontaa upea parivaljakko Ilkka "Ile" Uusivuori ja Susani Mahadura
Tilaisuus on suomenkielinen, mutta osa keynote-puheenvuoroista käydään englanniksi. 
 
Huomaathan, että tilaisuutta ei tallenneta, vaan mahdollisuus osallistua ja nähdä ohjelma on ainutkertainen.
Varusta itsesi tulevaisuuden kasvuhaasteisiin ja ilmoittaudu heti mukaan!
 

Virtuaalinen Kasvupäivä 12.9.2024 klo 12.30-16.

 
 

Kasvupäivän keynote-puhujat

 
 
STEVEN VAN BELLEGHEM: How to become a shiny diamond: How to create a customer focused mindset that is ready to navigate through turbulent change? 

In the fast-paced market, truly customer-centric companies stand out. This keynote delves into why some businesses excel in customer focus and how you can transform your organization. The presentation unfolds in four transformations: cultivating a positive business-impacting mindset, becoming a customer-first leader, enhancing empathy beyond AI through essential human skills, and redefining loyalty starting from within your company.

Steven Van Belleghem is widely regarded as one of the world’s leading thinkers in the field of customer experience. He shares his ideas through his six bestselling books, his popular social media channels, and his engaging keynote presentations. Steven has inspired world-leading companies such as Disney, Mastercard, Mercedes, Booking.com, Heineken and Salesforce with his visionary approach to customer experience. His latest book ‘A Diamond in the Rough’ was recommended by Forbes as the number 1 must read business book for 2024.
 
 
 
SOFIE LINDBLOM: Water Bear Tactics: Mastering resilience from nature’s toughest 
 
In this keynote, Sofie Lindblom dives into the lessons on resilience we can learn from water bears, one of the toughest creatures on Earth. She ties these lessons into navigating the significant forces reshaping our world—from technology and globalization to environmental and social shifts. With a decade of leading innovation at companies like Spotify and through her entrepreneurial ventures at Innovation360 and SPCE, Sofie brings unique insights into harnessing constant change for sustained growth. She will share practical strategies and methods for innovation underscored by her experience leveraging Generative AI capabilities to accelerate the process. This talk will inspire and equip you with the toolbox to navigate exploration in an ever-evolving media landscape.
 
Sofie Lindblom is a curious innovation leader, entrepreneur, and innovation expert and has held numerous board positions, including five years at Business Sweden. Sofie is a celebrated changemaker, recognized with numerous awards for her contributions to innovation and transformation. Recognized for her impactful work, she's received several awards, such as being one of the top 111 influential women in Business and a prominent speaker at global forums. 
 
CARL DRIESENER: The more things change, the more they stay the same 
 
This presentation addresses the fundamentals of strategy from a marketing perspective. A world of change driven by technology, society and globalization is a world where strategy must adapt to thrive. Understanding what changes and importantly what does not in the strategic context is critical for brand survival and growth. Associate Professor Carl Driesener will identify the right strategic frameworks for brand success in a changing world.
 
The Ehrenberg-Bass Institute is a research center specializing in marketing science research to understand and improve marketing practices globally. Senior Marketing Scientist Carl Driesener has over 15 years of experience at the Ehrenberg-Bass Institute conducting significant brand equity tracker and bespoke market research projects for a wide range of industries. Carl has published significant findings in notable journals, including the International Journal of Market Research and the Journal of Advertising Research, and leads major projects, analyzing and reporting critical insights.
MONA MOISALA: Aivojen hyvinvointi muutoksen ja kasvun keskellä
 
Maailma muuttuu ja tahti kiihtyy – miten käy aivojen? Mona Moisala avaa vuoden 2024 Kasvupäivän ja johdattelee yleisön päivän aiheen äärelle. Miten pitää huolta aivoista kuormituksen ja multitaskingin keskellä?
 
Mona Moisala on aivotutkimuksesta väitellyt psykologian tohtori. Hän on tutkinut muun muassa aivojen ylikuormittumista ja keskittymiskykyä.  Mona on laajemmaltikin kiinnostunut siitä, miten aivomme sopeutuvat nyky-ympäristöön, jossa painimme informaationtulvan ja lisääntyneen kiireen tunnun kanssa. Monan tavoitteena on auttaa ajatustyöläisiä tekemään työtään aivoystävällisemmin.
 
 
Kasvupäivä on täysin maksuton tilaisuus ja avoin kaikille liiketoiminnasta kiinnostuneille. Voit jakaa tämän tapahtumasivun linkkiä vapaasti omassa yrityksessäsi tai verkostoissasi.
Halutessasi voit myös hypätä linjoille katsomaan vain itseäsi kiinnostavimmat puheenvuorot. Julkaisemme tarkemman tapahtuma-aikataulun myöhemmin. 
 
 
Tapahtuman hiilijalanjälki kompensoidaan Atmoz Consulting AB:n kautta.
Pidätämme oikeuden muutoksiin ohjelmassa.