Trendit ja ilmiöt 2025
Keskiviikko 15.1. klo 9−11.30
Webinaari
Tervetuloa Marketing Finlandin inspiroivaan ja ajankohtaiseen livestriimattuun tapahtumaan, jossa keskitymme markkinoinnin tulevaisuuden mahdollisuuksiin ja haasteisiin. Vuosi 2025 tuo mukanaan merkittäviä muutoksia, jotka uudistavat tapojamme tavoittaa asiakkaita, rakentaa brändejä ja mitata markkinointitoimenpiteiden vaikuttavuutta.
Tapahtumassa on inspiroivia puheenvuoroja sekä ajatuksia herättäviä keskusteluja niin kotimaisilta kuin kansainvälisiltä huippuammattilaisilta. Lisäksi tapahtumassa järjestetään paneelikeskustelu, jossa syvennytään trendeihin asiantuntijoiden johdolla.
Ohjelma:
- Tervetuliaissanat, Sauli Asikainen, Vice President, B2B sales and marketing, MTV
- Tältä näyttää markkinointivuosi 2025, Riikka-Maria Lemminki, toimitusjohtaja, Marketing Finland
- 2025 – hienosäätäjät maanjäristyksen keskellä, Kari Tervonen, Roadmap Director, Omnicom Media Group
- B2B ja B2C raja murtui, Eka Ruola, Chief Creative Officer, Nitro
- Advertising issues and opportunities, Phil Cowdell, Global Chief Strategy Officer, Channel Factory
- Paneelikeskustelu markkinoinnin vuodesta 2025
Webinaari on suunnattu kaikille, jotka haluavat ymmärtää ja hyödyntää markkinoinnin kehittyviä trendejä: markkinoinnin asiantuntijoille, brändinhallinnan ammattilaisille, digimarkkinoinnin tekijöille ja yritysjohtajille. Tapahtuma on suomenkielinen, mutta kansainväliset puheenvuorot pidetään englanniksi.
Älä anna kehityksen mennä ohitsesi – liity mukaan ja vie markkinointisi uudelle tasolle matkalla vuoteen 2025!