Siirry sisältöön
Tervetuloa markkinointi 2024!

Tervetuloa markkinointi 2024!

Torstai 11.1. klo 10−11
Webinaari 

Tervetuloa aistimaan vuoden 2024 markkinointituulia!

Tässä webinaarissa keskustelemme siitä, mitkä asiat muovaavat markkinointia tulevaisuudessa ja mitä Marketing Finlandin tuoreen markkinointibarometrin tulokset kertovat. Opit ymmärtämään, miten strateginen luovuus on avainasemassa tekoälyvallankumouksen aikana, ja miten voit hyödyntää tätä yhdistämällä luovuuden ja teknologian voiman. Tekoäly tarjoaa mahdollisuuksia nyt kaikenkokoisille yrityksille.

Lisäksi pureudumme ostokäyttäytymisen ja kuluttamisen ajankuvan muutoksiin vuonna 2024, jotta voit ennakoida ja sopeutua muuttuviin asiakastarpeisiin. Saat myös vinkkejä siitä, minne markkinointieurot kannattaa tänä vuonna investoida. Koulutus tarjoaa sinulle arvokasta tietoa ja taitoja, jotka auttavat menestymään markkinoinnissa alkaneena vuonna.

Puheenvuorot

  • Markkinoinnin investoinnit ja kiinnostuksen kohteet vuonna 2024: Markkinointibarometrin tulokset
    Riikka-Maria Lemminki, Marketing Finland
  • Strategisen luovuuden merkitys tekoälyvallankumouksen aikana
    Elina Bono, Sherpa
  • Miten ostokäyttäytyminen ja kuluttamisen ajankuva muuttuvat 2024
    Kari Tervonen, Omnicom Media Group
  • Minne investoida markkinointieurot vuonna 2024?
    Antti Kallio, Dagmar

Kouluttajamme


 


Koulutuksen järjestää Marketing Finland

Ilmoittaudu viimeistään 8.1. kello 15

Huomioithan, että tapahtumien osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia. Tarjoamme ilmaisen osallistumisen tähän koulutukseen vain MMA:n jäsenille. Etkö ole jäsen? Liity nyt ja tule mukaan omiesi joukkoon!

Ilmoittautumisesi on aina sitova. Äkillisen esteen sattuessa muistathan perua osallistumisesi. Peruuttamattomista poissaoloista veloitamme sinulta 30 euron maksun.