Siirry sisältöön
Vaikuttajamarkkinointi: strateginen suunnittelu (osa 1)

Vaikuttajamarkkinointi: strateginen suunnittelu (osa 1)

Torstai 16.2. klo 10−11
Webinaari 

Tule kuulemaan, miten luodaan tuloksellinen pohja vaikuttajamarkkinoinnin tekemiselle.

Strateginen suunnittelu tukee toimenpiteiden suunnittelua sekä helpottaa tulevaisuuden päätöksentekoa. Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi onkin jo monelle tuttu aihe, mutta mitä vaikuttajamarkkinoinnin strateginen suunnittelu käytännössä tarkoittaa?

Koulutuksessa jaamme käytännön vinkkejä vaikuttajamarkkinoinnin strategiseen suunnitteluun sekä linjauksien tekoon.

Koulutuksen sisältö

Koulutuksen aikana kuulet vastauksia näihin kysymyksiin:

  • Millaista on onnistunut vaikuttajamarkkinointi?
  • Mitä vaikuttajamarkkinoinnin linjaukset tarkoittavat?
  • Miten markkinoinnin tavoitteet voi jalkauttaa vaikuttajamarkkinoinnin tekemiseen?
  • Minkälaista on kuluttajalähtöinen sisältösuunnittelu?
  • Mitä on value driven -ajattelu vaikuttajamarkkinoinnin kontekstissa?

Kohderyhmä

Koulutuksemme sopii mainiosti sinulle, jos toimit markkinointijohtajana, markkinointipäällikkönä, vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijana, some- ja digimarkkinoinnin asiantuntijana tai strategina.

Tämä koulutus on ensimmäinen osa Marketing Finlandin järjestämästä Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi -webinaarisarjasta. Tarjoamme tämän osan maksutta MMA:n jäsenille, muihin osioihin voit osallistua omakustanteisesti.

Sarjan osat ovat:

  • 16.2.2023 Osa 1: Vaikuttajamarkkinoinnin strateginen suunnittelu: Miten luodaan tuloksellinen pohja vaikuttajamarkkinoinnin tekemiselle?
  • 16.3.2023 Osa 2: Miten luodaan brändin kohderyhmää resonoiva vaikuttajamarkkinoinnin konsepti kanavalähtöisesti?
  • 19.4.2023 Osa 3: Miten vaikuttajamarkkinointia voi mitata liiketoiminnan tavoitteisiin peilaten?

Kouluttajamme

 
  • Susanna Öster Creative Content & Influencer Specialist, Dagmar
  • Sarah Grünn Project Manager & Head of Influencer Marketing, Dagmar


    Koulutuksen järjestää Marketing Finland.


    Ilmoittaudu viimeistään 13.2.

    Huomioithan, että tapahtumien osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia. Tarjoamme ilmaisen osallistumisen tähän kolmeosaisen koulutussarjan osaan vain MMA:n jäsenille. Muihin sarjan koulutuksiin voit osallistua omakustanteisesti.

    Etkö ole jäsen? Liity nyt ja tule mukaan omiesi joukkoon!

    Kaikki Marketing Finlandin koulutukset tallennetaan digitaaliselle oppimisalustalle, jossa voit katsoa tallenteen jälkikäteen.

    Ilmoittautumisesi on aina sitova. Äkillisen esteen sattuessa muistathan perua osallistumisesi. Peruuttamattomista poissaoloista veloitamme sinulta 30 euron maksun.