Siirry sisältöön
Tehot irti verkkosivuista -sarja - miten saat enemmän liidejä tai myyntiä?

Tehot irti verkkosivuista -sarja − miten saat enemmän liidejä tai myyntiä?

OSA 2: Verkkosivujen ostopolkujen arviointi ja niiden optimointi

Torstai 15.9. kello 13–15.30
Webinaari

Jokaisella yrityksellä on verkkosivut, mutta kaikilla ne eivät tuota niin tehokkaasti kaupallisia tuloksia kuin olisi mahdollista. Osallistu kolme koulutuskertaa sisältävään Tehot irti verkkosivuista -koulutukseemme, joka antaa verkkosivuston parissa työskenteleville myynnin ja markkinoinnin ammattilaisille erinomaiset eväät verkkosivuston muuttamiseksi digitaalisesta katalogista myyntiä tai liidejä tuottavaksi koneeksi.

Sinun ei tarvitse olla valmiiksi kokenut verkkosivuvelho, jotta voit osallistua koulutukseen. Riittää kun sinulla on perustason osaaminen markkinoinnista ja kiinnostus verkkosivuston muuttamiseksi tuottamaan parempia kaupallisia tuloksia. Olisi hyvä, että sinulla on pääsy tekemään sivustolle ainakin sisällöllisiä muokkauksia sekä tarkastelemaan sivuston analytiikkaa. Kokemus verkkosivuston sisällön muokkaamisesta tai analytiikan tulkitsemisesta ei ole tarpeen vaan saat opastusta näistä molemmista osana koulutusta.

 

Koulutuskerrat

Parhaimman hyödyn saat, kun osallistut kaikkiin kolmeen koulutuskertaan! Halutessasi voit myös osallistua vain osaan koulutuksista.

  • Osa 1 (8.9.): Opit, miten verkkosivuston tehokkuutta voi mitata ja miten suoritat perusanalyysin itsenäisesti. Lue lisää ja ilmoittaudu tästä >>
     
  • OSA 2 (15.9.): Opit, miten voit ymmärtää kävijöiden ostopolkuja verkkosivuilla ja muokata verkkosivuja tukemaan paremmin kävijöiden tarpeita. Lisäksi opit konversio-optimoinnin perusteet. Lue alta tämän koulutuskerran tarkempi sisältö. Sivun alaosasta löydät ilmoittautumislinkin tälle kerralle.
     
  • OSA 3 (23.9.): Opit, miten pitää huolta, että verkkosivuston tehokkuuden parantamisesta tulee jatkuva prosessi. Toteutamme tämän opetuskerran hybridinä. Lue lisää ja ilmoittaudu tästä >>

OSA 2: Verkkosivujen ostopolkujen arviointi ja niiden optimointi

Tässä webinaarisarjan toisessa osassa opit verkkosivujen ostopolkujen arviointia ja niiden optimointia.

Sisältö

  • Kuinka tunnistat omien verkkosivuvierailijoiden ostopolkuja ja mitkä ovat ne keinot, joilla optimoit niitä verkkosivuilla?
    • Breaking news
    • CTA-painikkeen värin vaihtaminen ei koskaan oikeasti vaikuttanut viivan alle.
  • Konversio-optimoinnin perusjuttujen läpikäynti ostopolun kontekstissa.
  • Kotitehtävä: Kerää omilta verkkosivuiltasi selkeät kehityskohteet (max 3 kpl) ja sovella ensimmäisen kerran suunnitelmaa myös näiden osalta
     

Kouluttaja Jemmi Laaninen

 

Kouluttaja Jemmi Laaninen (Marketing Operations Director, Leadoo Marketing Technologies) vastaa työssään markkinoinnin operaatioista. Hän työskentelee verkkosivujen, ostopolkujen ja konversioiden kanssa päivittäin. Hän on kouluttanut sekä yrityksiä että asiantuntijoita saavuttamaan parempia tuloksia verkkosivuilta.
 

Ilmoittaudu viimeistään 13.9. kello 12

Huomioithan, että tapahtumien osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia. Koulutukset ovat ilmaisia vain MMA:n jäsenille.  Liity nyt ja pääset mukaan tiennäyttäjien yhteisöön.

Ilmoittautumisesi on aina sitova. Jos jätät perumatta osallistumisesi koulutukseen, veloitamme sinulta 30 euron maksun. Muistathan siis aina peruuttaa osallistumisesi esteen sattuessa!