Siirry sisältöön
Teams - verkkoseminaarit UUTUUS

Teams - verkkoseminaarit UUTUUS  

Tiistai 21.6. klo 10-11 
Webinaari

Teamis verkkoseminaarit -koulutuksessa opit, miten voit luoda ja pitää käyttäjähallinnaltaan entistä paremman tilaisuuden. Tutustut esimerkiksi siihen, miten verkkoseminaari eroaa tavallisesta kokouksesta ja teet osallistujille erillisen rekisteröitymislomakkeen.

Tavoite

Koulutuksessa opit, miten Teamsin verkkoseminaari luodaan ja kuinka voit kerätä selkeää osallistujadataa. Perehdyt tapahtuman luomiseen ja sen toimintoihin niin esiintyjän kuin yleisön kannalta.

Kenelle

Koulutus sopii käyttäjille, jotka haluavat pitää erilaisia tilaisuuksia Teamsillä ja haluavat niihin paremman käyttäjähallinnan, kun tavallisessa kokouksessa.

Ohjelmaversio

Koulutuksessa käytetään Teamsin työpöytäsovelluksen uusinta versiota.

Koulutuksen sisältö

Tutustuminen seminaareihin

  • Mikä on Teamsin verkkoseminaari (webinar)
  • Miten se eroaa kokouksesta?

Verkkoseminaarin valmistelu

  • Tapahtuman ja kokouksen luominen
  • Rekisteröintilomakkeen teko
  • Näin yleisön lomake toimii
  • Rekisteröityneiden käyttäjien tietojen kerääminen

Verkkoseminaarin pitäminen

  • Esittäjän ja yleisön liittyminen
  • Toiminnot seminaarissa
  • Seminaarin osallistujadataan pääsy

Kouluttaja: Eduhouse 

Ilmoittaudu viimeistään 17.6.

Huomioithan, että tapahtumien osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia. Koulutukset ovat ilmaisia vain MMA:n jäsenille.
 
Webinaarista ei tehdä jälkikäteen katsottavissa olevaa tallennetta.
 
Ilmoittautumisesi on aina sitova. Jos jätät perumatta osallistumisesi koulutukseen, veloitamme sinulta 30 euron maksun. Muistathan siis aina peruuttaa osallistumisesi esteen sattuessa!