Siirry sisältöön
Sosiaalinen media – ylläpitäjän työkalut

Sosiaalinen media – ylläpitäjän työkalut

Torstai 8.12. klo 9-12
Webinaari

Ylläpidätkö yhtä tai useampaa sosiaalisen median sivustoa? Olet ehkä huomannut miten hankalaa ja työlästä on saada sama sisältö levitettyä eri sosiaalisen median kanaviin ja ylipäätään hallita sosiaalista mediaa. Tässä koulutuksessa tutustumme työkaluihin, joilla tilannetta voi helpottaa.

Tavoite

Koulutuksessa opimme miten voimme tehokkaasti hallita useaa sosiaalisen median tiliä kerralla, aikatauluttaa julkaisuja niihin, löytää julkaistavaa sisältöä ja analysoida sosiaalista mediaa tarkemmin.

Kenelle

Koulutus sopii niille, jotka ylläpitävät yrityksensä sosiaalisen median tilejä yksin tai yhteistyössä muiden kanssa ja haluavat tehdä tästä urakasta helpomman.

Ohjelmaversio

Koulutuksessa ei käytetä mitään tiettyä ohjelmistoversiota.

Koulutuksen sisältö

Miksi käyttää hallintatyökaluja?

  • Parempi hallinta someen
  • Työkalut ja julkaisut yhdessä paikassa
  • Aikatauluttamisen kautta somen hallinta
  • Yhteystyö ja analytiikka

Työkalut sosiaalisen median hallintaan

  • Työkalut usean some-palvelun käyttöön
  • Tilien lisääminen palveluun
  • Julkaisun teko kerralla eri palveluihin
  • Visuaalinen julkaisu ja julkaisun linkit
  • Ajastaminen ja automaattiajastus
  • Menikö julkaisu väärälle ajalle? Julkaisujonon muokkaaminen
  • Maksullinen vai ilmainen työkalu?

Muita työkaluja

  • Linkkien hallinta ja seuranta
  • Sosiaalisen median automaatio

Kouluttaja: Eduhouse Oy

Ilmoittaudu viimeistään 5.12.

Huomioithan, että tapahtumien osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia. Koulutukset ovat ilmaisia vain MMA:n jäsenille.

Webinaarista ei tehdä jälkikäteen katsottavissa olevaa tallennetta.

Ilmoittautumisesi on aina sitova. Jos jätät perumatta osallistumisesi koulutukseen, veloitamme sinulta 30 euron maksun. Muistathan siis aina peruuttaa osallistumisesi esteen sattuessa!