Siirry sisältöön
School of Sales: Ostopäätöspsykologiaa myyjille - tunneäly myyntityössä™

School of Sales: Ostopäätöspsykologiaa myyjille - tunneäly myyntityössä™

 

Tiistai 31.5. klo 8.3016.00
Webinaari (School of Sales)

 
Neuropsykologit Bede Broshnan ja Martin Fairn (Gazing Performance Systems, Inc.) ovat tutkineet ostamiseen liittyviä psykologisia vaiheita jo yli 20 vuoden ajan. Tiedämme nykyään, että ihmisen päätöksenteko koostuu joukosta ennustettavia vaiheita, joita ymmärtämällä myyjä voi parantaa mahdollisuuksiaan onnistua merkittävästi.
 
Tämä valmennus on School of Salesille räätälöity. Päivään on koostettu parhaat palat Tunneäly myyntityössä™-valmennuspolun Ostopsykologiaa asiantuntijamyyjille -osuudesta.
 
Valmennus on erittäin toimiva myös markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat kehittää ymmärrystään asiakkaiden tunneperäisistä ostomotivaatioista ja näin rakentaa asiakkaan katkeamatonta ostosmatkaa modernin markkinoinnin ja myynnin rajapinnassa.
 
Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Webinaarin agenda

  • Tunneälyn määrittely
  • Myyntiesteet  myyntitunteet
  • Rakenteen voima − moderni myyntiprosessi
  • Miten toimimme paineen alla?
  • Ostopsykologiaa - Opitaan ymmärtämään uudella tavalla ostajien ostosmatkaa.
  • Opimme ymmärtämään uudella tavalla asiakkaan ostomotiivit.
  • Opimme, miten lyhennämme myyntiprojektien kestoa ja varmistamme kaupat.

Valmentajat: Sani Leino ja Mikko Parikka

 
 
Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa, jolla on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä.

Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling -vaikuttajan joukkoon maailmassa, jonka lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyi yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B-myynnistä kertova #Myyntikirja, jonka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä. Hänet tunnetaan myös #Myyntipodi-podcastin toisena hostina.
 
 
Mikko Parikka on Adeptus Partners Oy:n ratsastava toimitusjohtaja. Mikko onkin usein sanonut, että jos haluat kehittää tunnetaitojasi, niin hyppää hevosen selkään.

Liike-elämän tunnetaito-valmentajana korkeaa arvostusta nauttivan Mikon elämäntehtävänä on pureutua työyhteisöjen tunne- ja asenneperäisiin voimavaroihin. Mikon valmennuksissa raivataan tilaa uuden oppimiselle ja muutetaan ihmisten ajattelua täytyy-asennosta haluan-ajatteluksi. Mikon ihmiskeskeiset tunneäly-valmennukset eivät ole pehmeää hyssyttelyä, vaan hyvin tavoitteellista itsensä ja sitä kautta koko tiimin kehittämistä tuottavien tunteiden avulla.

Mikko käsittelee tunneäly-aiheita kirjoituksissaan, joita voit seurata Myyntiesteet™-blogissa. Mikon löydät myös LinkedIn:sta sekä Instagramista. Lisäksi voit halutessasi liittyä yli 2700 jäsenen Tunneäly myyntityössä -LinkedIn-ryhmään, jossa tunneälyyn liittyviä artikkeleita julkaistaan laaja-alaisesti.

Jäsenillemme edullisempi koulutus

Pääset tähän huippukoulutukseen edulliseen jäsenetuhintaan! MMA:n jäsenenä maksat koulutuksesta vain 290 euroa (+ alv 24 %). Hinta muille 390 euroa (+ alv 24 %).

Ilmoittaudu viimeistään 27.5. 

Saat sähköpostiisi osallistumislinkin (Zoom) viimeistään 30.5.2022. 

Ilmoittautumisesi on aina sitova. Jos jätät perumatta osallistumisesi koulutukseen, veloitamme sinulta 30 euron maksun. Muistathan siis aina peruuttaa osallistumisesi esteen sattuessa!