Siirry sisältöön
School of Sales: Myynti ja markkinointi saman pöydän äärelle

School of Sales: Myynti ja markkinointi saman pöydän äärelle

 

Torstai 6.9. klo 8.4512.00
Webinaari (School of Sales)


Asiakkaan auttaminen digitaalisella ostopolulla vaatii myynnin ja markkinoinnin yhteistä aikaa. Moderni myynti on asiakkaan kohtaamista ostopolun kaikissa vaiheissa, missä tarvitaan monikanavaisuutta ja näkemyksellisyyttä. Myynnin ja markkinoinnin on ymmärrettävä paremmin asiakkaan ostopolkua, asiakaspersoonaa sekä pystyttävä vakuuttamaan ostoprosessissa useampi päättäjä.

Onnistuakseen myynti tarvitsee runkoja ja raameja sekä markkinoinnin kanssa yhteistä aikaa ja markkinoinnin dataa. Markkinointi tarvitsee myynniltä tietoa, jotta voi tukea myyntiä asiakkaan tarpeen ymmärtämisessä ja täyttämisessä sekä vetovoiman lisäämisessä. Kun saat koko koneiston toimimaan optimaalisesti, parannat helposti yrityksesi tulosta 10 prosentilla. Tarvitset yhteisen focuksen asiakkaan auttamiseen.

Lämpimästi tervetuloa mukaan kasvamaan!

Webinaarin agenda

  • Myynnin ja markkinoinnin muutos − mitä on moderni markkinointi ja myynti?
  • Miksi myynti tarvitsee markkinointia enemmän kuin ennen – ja toisinpäin?
  • Mitkä ovat yleisimmät haasteet ja miksi on rakennettava siltoja?
  • Myynnin ja markkinoinnin yhteispelin käytäntö vs. kuvitelmat
  • Askeleet kohti yhteistyötä ja kasvua
  • Yhteiset tavoitteet ja vastuut selväksi
  • Ratkaisuesimerkkejä johdolle
  • Miten aloitat yhteisen tekemisen käytännössä?

Valmentaja: Oona Kankkunen

Network & Growthin yrittäjävalmentaja Oona Kankkunen auttaa suomalaisia yrityksiä ja yrittäjiä myynnin sekä tunnettuuden kasvussa. Oonan missio on tehdä myynnistä näkemyksellistä ja sosiaalista sekä viestinnästä vetovoimaista. Hän vaikuttaa myynnin ja markkinoinnin modernisoimiseen sekä näiden yhteispelin parantamiseen muun muassa social selling -valmentajana, LinkedIn-vaikuttajana ja MMA:n #myynninlähettiläs roolissaan. Hän on Suomessa suosittu sosiaalisen myynnin puolestapuhuja, suosituimpia LinkedIn-kouluttajia sekä tunnetun #linkedinafterworkhelsinki-verkostoitumistapahtuman perustaja.

Myynnin valmentamisesta Oonalla on 10 vuoden kokemus B2C- ja B2B-kentässä. Hän on rakentanut kymmenille yrityksille moderneja myynnin prosesseja, pelikirjoja ja valmentanut tuloksellisesti SoMea ja myyntiä muun muassa IT-, rakennus-, teollisuus-, retail- ja palvelualoilla. Oonan ammatillinen liekki palaa myynnin modernisoimiseen ja myynnin arvostuksen parantamiseen Suomessa.

Jäsenillemme edullisempi koulutus

Pääset tähän huippukoulutukseen edulliseen jäsenetuhintaan! MMA:n jäsenenä maksat koulutuksesta vain 199 euroa (+ alv 24 %). Hinta muille 249 euroa (+ alv 24 %).

Ilmoittaudu viimeistään 1.9. 

Saat sähköpostiisi osallistumislinkin (Zoom) viimeistään 5.9.2022

Ilmoittautumisesi on aina sitova. Jos jätät perumatta osallistumisesi koulutukseen, veloitamme sinulta 30 euron maksun. Muistathan siis aina peruuttaa osallistumisesi esteen sattuessa!