
SalesDay 2023 – kilpailuetuna kestävä myynti
SalesDay on myynnin virtuaalinen huipputapahtuma sekä myynnin ammattilaisten ja opiskelijoiden kohtaamispaikka. Tänä vuonna teemana on Kilpailuetuna kestävä myynti – mitä se on? Tapahtuma järjestetään verkossa perjantaina 3. marraskuuta klo 8.30–12.00.
TAMKin järjestämä SalesDay-tapahtuma on jo pitkään tarjonnut estradin ajankohtaisten ilmiöiden rohkeille esiinnostoille. SalesDayn tavoitteena on inspiroida nykyisiä ja tulevia myynnin tekijöitä oivaltamaan yhdessä, miten omasta roolista ja organisaatiosta käsin asioihin voi vaikuttaa. Tänä vuonna 11. kertaa järjestettävä SalesDay-tapahtuma ei poikkea tästä perinteestä. Vahva yhteistyökumppani Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA on jälleen mukana mahdollistamassa tapahtumaa!
Valokeila kestävään myyntiin
SalesDay-webinaari kohdistaa valokeilansa kestävään myyntiin. Voiko myyntiorganisaatio toimia sosiaalisesti, ekologisesti ja taloudellisesti kestävällä tavalla ja mitä se tarkoittaa käytännön toiminnan tasolla?
Voiko kestävä toiminta olla myös kilpailuetu ja erottautumistekijä – millaisia odotuksia ja vaatimuksia asiakkailla ja muilla verkostotoimijoilla on? Miten myynti voisi olla merkittävä tekijä kestävässä kehityksessä, jonka tavoitteena on Ympäristöministeriön määritelmän mukaan ”turvata nykyisille ja tuleville sukupolville hyvät elämisen mahdollisuudet”?
Aamupäivä täynnä mielenkiintoista ohjelmaa
SalesDay2023-webinaari starttaa ennakkokyselyn (tulossa 3.−17.10.2023) avainlöydösten esittelyllä, joita tarkastelevat tamkilaiset lehtorit Sini Jokiniemi sekä Markus Jähi FairDatAct-hankkeesta. Tämän jälkeen yleisö valitsee äänestämällä mielenkiintoisimmat avainlöydökset, jotka tarjotaan asiantuntijapaneelin keskusteltaviksi.
Webinaarin asiantuntijapuheenvuoroissa kestävän kehityksen johtaja Arto Toorikka AFRYltä tarkastelee kestävyyttä lisäarvona kompleksisessa myynnissä, KONE Nordicsin myyntijohtaja Tuukka Pakkala haastaa pysymään lähellä asiakasta. Lisäksi yliopettaja & Sustafit-hankkeen tutkija Pia Hautamäki TAMKista tuo esiin esimerkkejä siitä, miten suomalaiset edelläkävijäyritykset ovat jo edistäneet kestävää liiketoimintaa myynnin johtamisen kautta.
SalesDay-webinaarin ohjelma huipentuu Code of Conduct Companyn, yrittäjä ja tietokirjailija Niina Ratsulan key note -puheenvuoroon tulevaisuudenkestävästä myynnistä. SalesDay-webinaarin juonnosta vastaa myyntimaisteri-opiskelijat (YAMK) Helmi Tikka ja some-näkyvyydestä tradenomiopiskelijat Jenna Kaski sekä Anastasia Mantulina.
Tutustu ohjelmaan tarkemmin SalesDay2023 -nettisivuilla ja ilmoittaudu mukaan!
Osallistu uniikkiin myynnin huipputapahtumaan − ilmoittaudu viimeistään 30.11.
Tapahtuma on kokonaan verkossa järjestettävä webinaari ja ainutkertainen, sillä tapahtumaa ei tallenneta eikä sen materiaaleja jaeta jälkikäteen osallistujille.
Voit osallistua SalesDay-tapahtumaan ilmoittautumalla verkossa ennakkoon. Osallistuminen on täysin maksutonta.
Ilmoittaudu täältä >>