Siirry sisältöön
Reseptinä luovuus, AI, vaikuttajat ja Gen Z

Reseptinä luovuus, AI, vaikuttajat ja Gen Z

Keskiviikko 17.4. klo 10−11.30
Webinaari 

Miten voit hyödyntää generatiivista tekoälyä markkinoinnissa? Tässä webinaarissa sukellamme aiheeseen case-esimerkin kautta.

Hartwallilla AI:ta on hyödynnetty muun muassa kuluttajien osallistamisen välineenä. Uuden Cult-energiajuoman suunnitteluun osallistettiin tekoälyn avulla tuhansia nuoria aikuisia. Tiktokissa toteutetussa aktivoinnissa hyödynnettiin myös mikrovaikuttajia ja omaa, ilmaista mediaa. Lopputuloksena on kenties ensimmäinen suomalainen AI:n avulla luotu kuluttajatuote, joka saapuu kauppojen hyllyille tänä keväänä.

Kouluttajamme

Misme Halonen
Brand Manager, Energy Drinks
Oy Hartwall Ab

Misme Halonen on Hartwallin energiajuomien Brand Manager. Hän on toiminut reilun 10 vuoden ajan erilaisissa markkinoinnin ja viestinnän tehtävissä rakastettujen kuluttajabrändien kuten Lumenen, Nivean ja Hartwall Jaffan parissa. Halonen on kirjoittanut vuonna 2019 julkaistun kirjan vaikuttajamarkkinoinnista.

Koulutuksen järjestää Marketing Finland.


Ilmoittaudu viimeistään 12.4.

Huomioithan, että tapahtumien osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia. Tarjoamme ilmaisen osallistumisen tähän koulutukseen vain MMA:n jäsenille. Etkö ole jäsen? Liity nyt ja tule mukaan omiesi joukkoon!

Ilmoittautumisesi on aina sitova. Äkillisen esteen sattuessa muistathan perua osallistumisesi. Peruuttamattomista poissaoloista veloitamme sinulta 30 euron maksun.