
Opi palvelumuotoilun perusteita
Keskiviikko 17.5. klo 9−12
Webinaari
Haluatko oppia hyödyntämään keskeisiä palvelumuotoilun perustyökaluja ja ideologioita niiden taustalla?
Asiakaslähtöinen kehittäminen on palvelumuotoilun keskiössä, ja siinä hyödynnetään erilaisia menetelmiä ja työkaluja. Hyödyt tästä koulutuksesta, jos palvelumuotoilu on sinulle uutta tai jos sinulla on jo jonkin verran tietämystä aiheesta.
Koulutuksemme jälkeen ymmärrät, miten voit hyödyntää työkaluja osana palvelumuotoiluprosessia. Opit myös periaatteita siitä, mitä palvelumuotoilulla ja palvelumuotoiluprosessilla tarkoitetaan. Koulutus sisältää palvelumuotoilun perusteita, joissa pääpaino on perustyökaluissa ja menetelmissä.
Etenemme koulutuksessa toiminnallisesti ja vuorovaikutteisesti: alustuksen jälkeen työskennellään ja keskustellaan tiimeissä. Työpajan aikana tutustumme asiakasymmärryksen keräämiseen, palveluiden ideointiin ja yhteiskehittämiseen käytännön harjoitusten ja eri työkalujen avulla.
Kouluttajamme
Ilmoittaudu viimeistään 10.5. klo 12
Huomioithan, että tapahtumien osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia. Koulutukset ovat ilmaisia vain MMA:n jäsenille. Etkö ole jäsen? Liity nyt ja tule mukaan omiesi joukkoon!
Ilmoittautumisesi on aina sitova. Äkillisen esteen sattuessa muistathan perua osallistumisesi. Peruuttamattomista poissaoloista veloitamme sinulta 30 euron maksun.