Siirry sisältöön
Office 365: Planner

Office 365: Planner

Tiistai 14.12. klo 14-15
Webinaari

Office 365 Planner on kevyeen projektien ja tiimityön hallintaan tarkoitettu työkalu. Sen avulla paketoit tehtävät suunnitelmiksi, joiden seuraaminen ja hallinta on erittäin helppoa. Suunnitelmassa voi olla mukana myös organisaation ulkopuolisia käyttäjiä, mikä osaltaan helpottaa yhteistyötä huomattavasti. Tässä etäkoulutuksessa tutustumme Planneriin työkaluna sekä tarkastelemme sen laajoja yhteyksiä eri Office 365 -työkalujen välillä.

Tavoite

Tämän koulutuksen jälkeen osaat rakentaa Plannerilla suunnitelmia tehtävineen ja säilöineen.

Kenelle

Koulutuksessa käytämme Office 365 -ympäristöä. Osallistujalta toivomme tietotekniikan perustaitoja.

Ohjelmaversio

Koulutus vaatii Office 365 -ympäristön.

 

Koulutuksen sisältö

Mikä on Planner?

Planner käyttöliittymä

  • Planner keskus suunnitelmien tarkasteluun
  • Suunnitelmanäkymät suunnitelmien hallintaan
  • Omat tehtävät näkymä omien tehtävien hallintaan

Office 365 -yhteydet

  • Keskusteluryhmä ja suunnitelman sähköpostiosoite
  • Kalenteri, muistikirja ja asiakirjakirjasto tiedon hallintaan

Suunnitelman luominen ja itse työ

  • Uuden suunnitelman luominen: säilöt, tehtävät ja kohteet
  • Tehtävien luominen ja tekijöiden määrittäminen

Kouluttaja: Wistec Oy 

 

Ilmoittaudu viimeistään 9.12.

Huomioithan, että tapahtumien osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia. Koulutukset ovat ilmaisia vain MMA:n jäsenille.
 
Webinaarista ei tehdä jälkikäteen katsottavissa olevaa tallennetta.
 
Ilmoittautumisesi on aina sitova. Jos jätät perumatta osallistumisesi koulutukseen, veloitamme sinulta 30 euron maksun. Muistathan siis aina peruuttaa osallistumisesi esteen sattuessa!