Siirry sisältöön
Office 365: Tehtävienhallinta ja automatisointi

Office 365: Tehtävienhallinta ja automatisointi 

keskiviikko 9.9. klo 13.00 - 16.00
Webinaari

Office 365:n Planner, To Do ja Power Automate -sovelluksilla teet työsi entistäkin helpommin, kun tehtävienhallinta ja automatisointi ovat hallussa. Sovellusten avulla voit hallinnoida tehtäviäsi ja automatisoida osan työnteostasi niin, ettei sinun tarvitse enää murehtia, mitä piti tehdä milloinkin.
 
Tavoite: Opit kurssilla käyttämään Office 365:n Planner, To Do ja Power Automate -sovelluksia ja luomaan itsellesi tehtävälistauksia, tekemään tiimillesi suunnitelman tehtävistä sekä toteuttamaan automatisoituja työnkulkuja.
 
Kenelle: Koulutus on suunnattu Office 365- käyttäjille. Osallistujilta toivomme tietotekniikan perusteiden osaamista.
 
Ohjelmaversio: Koulutuksessa käytämme Microsoft Office 365 uusinta versiota.
 
Koulutuksen sisältö:
Omat tehtävät hallintaan To-Do:lla
Tehtävien lisääminen ja monivaiheinen tehtävä
Tehtävän sisäiset toiminnallisuudet
Järjestys kuntoon: tehtävälistat ja muistutukset
Outlook ja To-Do
Tehtävienhallintaa tiimille Plannerilla
Plannerin käyttöliittymä
Miten luoda ja hallita suunnitelmia?
Säilöt ja tehtävät
Käyttäjien lisääminen ja tehtävien määrittäminen
Sinulle määritetyt tehtävät
Työnteko automaattiseksi Power Automaten avulla
Mitä Power Automatella voi tehdä?
Mallipohjien käyttäminen
Uuden työnkulun luominen – Automatisoitu, pika ja ajoitettu
Ehdon luominen
Silmukan ja muiden virheiden välttäminen
Liittimet: kuinka Power automate näkyy sovelluksissa?
 
Avainsanat: Microsoft Office 365, O365, To-Do, Planner, Power Automate, Tehtävät, Tehtävienhallinta, Outlook, Työnkulku, Automatisointi, Työnkulku, Sovellus
 
Kouluttaja: Esa Riutta/Wistec
 
Huomioithan, että tapahtumien osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia. Jokaisen osallistujan tulee ilmoittautua koulutukseen erikseen.
Koulutukset ovat ilmaisia vain MMA:n jäsenille.
Jos et ole MMA:n jäsen, sinulta veloitetaan Wistecin hinnaston mukainen maksu koulutuksesta.