Siirry sisältöön
Näin aloitat TikTok mainonnan

Näin aloitat TikTok mainonnan

Keskiviikko 12.5. klo 10-11.30
Webinaari (GoToWebinar)

 

Koulutuksen järjestää: Marketing Finland


TikTok -mainonta on täällä! TikTok otti vuonna 2020 valtavan loikan käyttäjämäärissä, jolloin myös Suomen aktiivisten käyttäjien määrä triplaantui 1,6 miljoonaan.

TikTok ei ole enää vain nuorten hassuttelumedia, vaan täysiverinen kilpailija olemassa oleville kanavillle. Monella Euroopan markkinalla TikTok on ottanut ensimmäisen sijan käytetyimpänä ja ladatuimpana sosiaalisen median alustana.

TikTok on aukaissut hiljalleen työkalujaan markkinoijille myös Pohjoismaissa. Tällä hetkellä vain rajatulla joukolla on pääsy mainostyökaluihin. Tässä online-tapahtumassa TikTokin globaali partneri Shook avaa tarkemmin, kuinka palvelussa pääsee mainostamaan ja millaisia keinoja mainostajilla on tavoittaa sen käyttäjiä. Käymme läpi myös TikTok-statistiikka Suomen markkinoilta, sisältöjen ja mainonnan strategioiden parhaita käytäntöjä. Lisäksi vastaamme mieltä askarruttaviin kysymyksiisi TikTok-mainonnasta.

Shook on suomalais-kiinalaisen Nordic Friendin omistama täyden palvelun TikTok -mainosratkaisujen tarjoaja ja globaali Bytedance-partneri. Lue lisää: www.shook.digital

Paikkoja on myös rajoitetusti, live-webinaariin otetaan mukaan maksimissaan 50 henkilöä.
 
Koulutus on sinulle MMA:n jäsenenä ilmainen, mikä on rahanarvoinen etu! Yhden Marketing Finlandin kurssin hinta on osallistujalle normaalisti 87-129 euroa
 

Ilmoittaudu viimeistään 7.5.

Saat sähköpostiisi linkin webinaariin tiistaina 11.5. Linkki aukeaa keskiviikkona 12.5. ennen webinaarin alkua. Huomioithan, että tapahtuman osallistumislinki on henkilökohtainen. 

Kaikki Marketing Finlandin koulutukset tallennetaan digitaaliselle oppimisalustalle, jossa voit katsoa tallenteen jälkikäteen.

Ilmoittautumisesi on aina sitova. Jos jätät perumatta osallistumisesi koulutukseen, veloitamme sinulta 30 euron maksun. Muistathan siis aina peruuttaa osallistumisesi esteen sattuessa!