Siirry sisältöön
School of Sales: Myynnin muuttumattomat menestystekijät

School of Sales: Myynnin muuttumattomat menestystekijät

 

Torstai 4.3. klo 9-10.30

Webinaari 

Olemme viimeisten vuosien aikana kuulleet kyllästymiseen asti, miten asiakkaiden ostokäyttäytyminen on muuttunut tai miten tietyt toimintamallit eivät enää toimi yhtä tehokkasti kuin ennen. Toisaalta monet myynnin menestystekijät ovat pysyneet varsin muuttumattomina vuosista tai jopa vuosikymmenestä toiseen. Ne omaksumalla pärjää edelleen erinomaisesti muuttuneessakin myynnin maailmassa.

Tässä webinaarissa käsitellään näitä myynnin muuttumattomia menestystekijöitä, jotka omaksumalla sinulla on edellytykset edelleen menestyä myllertävän myyntimaailman keskellä.

Webinaarin isäntänä toimii Sani Leino, joka on yli vuosikymmenen mittaisen myyntiuransa aikana nähnyt ja kokenut monenlaisia muutoksia. Hän jakaa nyt oman uransa ja tuhansien myyjien parissa vietetyn ajan perusteella kertyneitä oppeja myynnistä.

Webinaarin aiheet sopivat hyvin myynnin tekijöille, myynnin esimiehille sekä myynnin parissa työskenteleville asiantuntijoille ja johtajille sekä B2B- että B2C-myynnin parista.

Webinaarin agenda

- Mitkä asiat eivät ole muuttuneet asiakkaiden päätöksenteossa pandemiankaan aikana?
- Myynnin matematiikan ymmärtäminen ja erilaisten myyntisuppiloiden tunnistaminen.
- Tunnista ja erota aidosti tulosta tuottavat toimenpiteet puuhastelusta.
- Myynnin tyypillisempien kompastuskivien välttäminen.

Hinta

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 79 euroa + alv 24 %. Hinta muille 99 euroa + alv 24 %.

Ilmoittaudu viimeistään 3.3. 

Osallistujille lähetetään osallistumislinkki (zoom) ilmoittautumisen jälkeen viimeistään 2.3.2021

Ilmoittautumisesi on aina sitova. Jos jätät perumatta osallistumisesi koulutukseen, veloitamme sinulta 30 euron maksun.
Muistathan siis aina peruuttaa osallistumisesi esteen sattuessa!
 






 
Valmentaja: Sani Leino, CE O - Social Company Oy
 
Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa, jolla on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n  kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä. 
 
Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon maailmassa, jonka lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyy yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B myyntiin liittyvä kirja #Myyntikirja, joka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä.
 
Varaa paikkasi tästä: Ilmoittautuminen