
Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö
tiistai 10.10. klo 9−11
Webinaari
Koulutuksessa saat vastauksia muun muassa näihin kysymyksiin:
- Mitä tarkoittaa toimiva yhteistyö?
- Mitkä ovat yhteistyön tavoitteet ja lisäarvo?
- Miten rakennat toimivan yhteistyömallin myynnin ja markkinoinnin välille?
Kouluttajamme
Eija Anteroinen
Miller Growth Oy
Eijalla on lähes 30 vuoden kokemus mainonnasta ja markkinoinnista. Hän on johtanut tiimejä ja asiakkuuksia samalla luoden uusia yhteistyöprosesseja. Strategioiden suunnittelu ja niiden käytäntöön vieminen ovat hioneet teorioista käyttökelpoisia työkaluja.
Mikään hyvä suunnitelma tai projekti ei toteudu, ellei käytäntöön vieminen suju saumattomasti yhteistyössä. Prosessi ei ole paha-asia vaan vapauttaa aikaa ja energiaa luovempaa työhön.
Eijan intohimona ovat brändit ja niistä pölyjen pyyhkiminen. Brändit ja niistä luotu kommunikaatio, eli viestintä ovat valitettavan alihyödynnetty voimavara. Työ vaatii kuitenkin luovuuden lisäksi järjestelmällisyyttä, johon on onneksi olemassa työkaluja.
Päivi Vaipuro
Miller Growth Oy
Päivillä on laaja-alainen kokemus myynnin johtamisesta, myynnistä ja liiketoiminnan kehittämisestä. Hän on muun muassa johtanut myyntiyksikköä. Lisäksi Päivi on suunnitellut ja kehittänyt sekä myynnin että koko liiketoiminnan toimintaa.
Päivi syttyy kehittäessään yrityksen strategiaa sekä toimintamalleja organisaatiossa. Hänen innostuksensa kohteena ovat erityisesti yrityksen myynnin mallit digitaalisesta myynnistä perinteiseen myyntiin. Myynnin kehityksessä toimintaa vahvasti ohjaa tuloksellisuus, parhaiten rakentuvat käytänteet, työkalut ja myyjien roolin tukeminen oikeanlaisella prosessilla.
Miller Growth Oy on fokusoitunut auttamaan yrityksiä kasvattamaan ja kehittämään liiketoimintaansa. Yhtiö tukee yrityksen kasvussa strategian kehityksestä aina tuotteistukseen, brändin rakentamiseen ja markkinointiin saakka.