Siirry sisältöön
Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö

Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö   

Torstai 29.2. klo 911
Webinaari

Myynnin ja markkinoinnin yhteistyöstä puhutaan monissa yrityksissä säännöllisesti. Usein myynti ja markkinointi kuitenkin rakentuvat erillisiksi tiimeiksi ja toiminnoiksi, jotka unohdetaan ohjata samaan maaliin. Molemmat tekevät kuitenkin äärimmäisen tärkeää työtä yrityksen tuloksen tekemisessä.
 
Tässä koulutuksessa avaamme myynnin ja markkinoinnin yhteistyön elementtejä ja tavoitteita, joilla voi saavuttaa parempia tuloksia.
 
Tämä koulutus on nappivalinta sinulle, joka työskentelet myynnin ja markkinoinnin parissa sekä ohjaat yrityksen myyntiä tai suunnittelet yrityksen mainontaa.
 

Koulutuksessa saat vastauksia muun muassa näihin kysymyksiin:

  • Mitä tarkoittaa toimiva yhteistyö?
  • Mitkä ovat yhteistyön tavoitteet ja lisäarvo?
  • Miten rakennat toimivan yhteistyömallin myynnin ja markkinoinnin välille?
 

Kouluttajamme

 

Eija Anteroinen
Miller Growth Oy

Eijalla on lähes 30 vuoden kokemus mainonnasta ja markkinoinnista. Hän on johtanut tiimejä ja asiakkuuksia samalla luoden uusia yhteistyöprosesseja. Strategioiden suunnittelu ja niiden käytäntöön vieminen ovat hioneet teorioista käyttökelpoisia työkaluja.

Mikään hyvä suunnitelma tai projekti ei toteudu, ellei käytäntöön vieminen suju saumattomasti yhteistyössä. Prosessi ei ole paha asia vaan vapauttaa aikaa ja energiaa luovempaa työhön.

Eijan intohimona ovat brändit ja niistä pölyjen pyyhkiminen. Brändit ja niistä luotu kommunikaatio, eli viestintä ovat valitettavan alihyödynnetty voimavara. Työ vaatii kuitenkin luovuuden lisäksi järjestelmällisyyttä, johon on onneksi olemassa työkaluja. 

Päivi Vaipuro
Miller Growth Oy

Päivillä on laaja-alainen kokemus myynnin johtamisesta, myynnistä ja liiketoiminnan kehittämisestä. Hän on muun muassa johtanut myyntiyksikköä. Lisäksi Päivi on suunnitellut ja kehittänyt sekä myynnin että koko liiketoiminnan toimintaa.

Päivi syttyy kehittäessään yrityksen strategiaa sekä toimintamalleja organisaatiossa. Hänen innostuksensa kohteena ovat erityisesti yrityksen myynnin mallit digitaalisesta myynnistä perinteiseen myyntiin. Myynnin kehityksessä toimintaa vahvasti ohjaa tuloksellisuus, parhaiten rakentuvat käytänteet, työkalut ja myyjien roolin tukeminen oikeanlaisella prosessilla.

Miller Growth Oy on fokusoitunut auttamaan yrityksiä kasvattamaan ja kehittämään liiketoimintaansa. Yhtiö tukee yrityksen kasvussa strategian kehityksestä aina tuotteistukseen, brändin rakentamiseen ja markkinointiin saakka.

Ilmoittaudu viimeistään 27.2. klo 15

Huomioithan, että tapahtumien osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia. Koulutukset ovat ilmaisia MMA:n jäsenille.
 
 
Ilmoittautumisesi on aina sitova. Äkillisen esteen sattuessa muistathan perua osallistumisesi. Peruuttamattomista poissaoloista veloitamme sinulta 30 euron maksun.