Siirry sisältöön
Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli

Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli | Myyntijohdon polku

 

Tiistai 18.5. klo 8.45−12.00
Webinaari

Myynnin ja markkinoinnin välinen yhteistyö tuntuu olevan ikuisuuskysymys ja monessa yrityksessä vielä aivan alkutekijöissään. Mitä hyötyä siitä sitten voisi olla? Eikö yhteinen tavoite ole aina auttaa asiakasta ja ratkaista asiakkaan haasteita? Myynnin ja markkinoinnin yhteispeliä parantamalla luot yrityksellesi selkeitä kasvun edellytyksiä. Tässä koulutuksessa saat eväät siihen, miten selätät yhteistyön haasteet ja pärjäät entistä paremmin tulevaisuudessa.

Aamupäivän agenda:

  • Erilaisten tuotteiden/palveluiden markkinointi vaatii erilaista taktiikkaa, miten valita oikea?
  • Miten tehdään yhteinen myynnin ja markkinoinnin strategia ja konkreettinen etenemissuunnitelma?
  • Miten mittaroidaan?
  • Asiakkuusmarkkinointi, miksi ja miten?
  • Mitä myynti voi vaatia markkinoinnilta?
  • Muutama case-esimerkki

 

Valmentaja:Henna Niiranen, Marketing Lead Finland, TietoEVRY. Henna Niiranen on kasvua rakastava, teknologioista innostuva B2B-markkinoinnin ja -myynnin osaaja. Arjessa hän pyörittää IT-yrityksen TietoEVRY:n markkinointia Suomessa. Aiemmissa rooleissaan Henna on toiminut CMO:na pk-sektorin B2B-kasvuyrityksessä Integratalla, asiakkuusjohtajana & konsulttina sisältömarkkinointiin erikoistuneessa yrityksessä sekä pohjoismaisen (jo edesmenneen) pörssiyrityksen Affecton markkinoijana.

 

.

 
MMA:n jäsenetuhintasi tähän webinaariin on 199 euroa + alv 24 %.
Hinta muille 249 euroa + alv 24 %.
 

Varaa paikkasi webinaariin tästä!