Myynnin ja markkinoinnin tuloksellinen kaava vuonna 2026
Myynnin ja markkinoinnin tuloksellinen kaava vuonna 2026
Keskiviikko 5.11. kello 8.15–11.50
Sofia Helsinki, Sofiankatu 4 C, 00170 Helsinki
Tule mukaan hakemaan strategisia oivalluksia ja konkreettisia työkaluja markkinointisi tehostamiseen ja datan hyödyntämiseen. Tämä aamupäivä on suunniteltu erityisesti myynnin ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat kehittää omaa markkinointiaan.
Tässä Summa Collectiven tapahtumassa nautit herkullisen aamiaisen, jonka jälkeen pääset nauttimaan neljästä ajankohtaisesta ja mielenkiintoisesta esityksestä.
Tapahtuman ohjelma
| 08.15 | Tervetuloa! Ilmoittautuminen ja aamupalaa | |
| 09.00 | Avaussanat | Summa Collective |
| 09.05 | Lipuuko 95 % ostajista käsistäsi? Strateginen B2B-markkinointi alkaa aiemmin kuin luulet |
Maria Sumuvuori |
| 09.35 | Datan hyödyntäminen myynnissä ja markkinoinnissa |
Joonas Myyry Ninni Mäkelä, Senior Sales Manager, Profinder |
| 10.05 | Virkistys ja kahvitauko | |
| 10.30 | Näin Golfliitto tekee datalähtöistä markkinointia | Kimmo Rantamäki Head of Marketing and Partnerships Suomen Golfliitto |
| 11.00 | Rohkeuden takana data ja prosessit – Näin toimit tuloksellisesti somessa! | Jussi Salminen Suomen ja Viron markkinointijohtaja Bauhaus |
| 11.40 | Yhteenveto | Summa Collective |
Tapahtuman järjestää Summa Collective. Summan yritykset ovat kotimaisia markkinoinnin ja viestinnän SaaS-palveluita tarjoava ohjelmistotalo Liana, Suomen suurin WordPress-toimija Evermade, somemarkkinointia avaimet käteen-periaattella tarjoava Mysome, B2B-yritysten strateginen kasvukumppani Myynninmaailma ja dataohjatun myynnin ja markkinoinnin SaaS-yritys Profinder. Omistajana toimii Ilkka Oyj.
Tapahtuma on maksuton, mutta paikkoja on rajoitetusti. Tilaisuuteen otetaan mukaan yhteensä 180 osallistujaa, priorisoiden Summa Collectiven nykyisiä ja potentiaalisia asiakkaita ja kumppaneita.