Siirry sisältöön
Myynnin ja markkinoinnin tuloksellinen kaava vuonna 2026

Myynnin ja markkinoinnin tuloksellinen kaava vuonna 2026

Keskiviikko 5.11. kello 8.15–11.50
Sofia Helsinki, Sofiankatu 4 C, 00170 Helsinki

Tule mukaan hakemaan strategisia oivalluksia ja konkreettisia työkaluja markkinointisi tehostamiseen ja datan hyödyntämiseen. Tämä aamupäivä on suunniteltu erityisesti myynnin ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat kehittää omaa markkinointiaan. 

Tässä Summa Collectiven tapahtumassa nautit herkullisen aamiaisen, jonka jälkeen pääset nauttimaan neljästä ajankohtaisesta ja mielenkiintoisesta esityksestä.

Tapahtuman ohjelma

08.15 Tervetuloa! Ilmoittautuminen ja aamupalaa  
09.00 Avaussanat Summa Collective
09.05 Lipuuko 95 % ostajista käsistäsi? Strateginen B2B-markkinointi alkaa aiemmin kuin luulet

Maria Sumuvuori
Senior Strategist
Myynninmaailma

09.35 Datan hyödyntäminen myynnissä ja markkinoinnissa

Joonas Myyry
Head Of Direct Sales, yritysasiakkaat
Grenkeleasing Oy

&

Ninni Mäkelä, Senior Sales Manager, Profinder

10.05 Virkistys ja kahvitauko  
10.30 Näin Golfliitto tekee datalähtöistä markkinointia Kimmo Rantamäki
Head of Marketing and Partnerships
Suomen Golfliitto
11.00 Rohkeuden takana data ja prosessit – Näin toimit tuloksellisesti somessa! Jussi Salminen
Suomen ja Viron markkinointijohtaja
Bauhaus
11.40 Yhteenveto Summa Collective
 
Tapahtuman järjestää Summa Collective. Summan yritykset ovat kotimaisia markkinoinnin ja viestinnän SaaS-palveluita tarjoava ohjelmistotalo Liana, Suomen suurin WordPress-toimija Evermade, somemarkkinointia avaimet käteen-periaattella tarjoava Mysome, B2B-yritysten strateginen kasvukumppani Myynninmaailma ja dataohjatun myynnin ja markkinoinnin SaaS-yritys Profinder. Omistajana toimii Ilkka Oyj.

Tapahtuma on maksuton, mutta paikkoja on rajoitetusti. Tilaisuuteen otetaan mukaan yhteensä 180 osallistujaa, priorisoiden Summa Collectiven nykyisiä ja potentiaalisia asiakkaita ja kumppaneita.