Siirry sisältöön
Myönteisesti - mieleenjäävä - asiakaskokemus T-T-T- valmennus

Myönteisesti - Mieleenjäävä - Asiakaskokemus T-T-T-valmennus

Tiistai 9.3. klo 9-12 Tervehdi
Tiistai 16.3. klo 9-12 Tutustu
Tiistai 23.3. klo 9-12 Tarjoa
 
Webinaari
 

T-T-T-malli

  • Käytännönläheinen ja helposti ymmärrettävä 3 x 3 tuntia teemoina
  • Tervehdi asiakasta
  • Tutustu asiakkaaseen
  • Tarjoa ratkaisusi
Saada jokainen ymmärtämään Myönteisesti Mieleenjäävän Asiakaskohtaamisen tärkeys ja sen merkitys myynnin kannalta.
Lisätä jokaisen rohkeutta uskaltaa mennä epämukavuusalueelleen.
Selvittää mitä ovat myynnin itsestään selvyydet, jotka eivät toimi käytännössä.
 

TERVEHDI

  • Jokaista asiakasta yksilöllisesti
  • Ole temperamenttiälykäs
  • Luo psykologinen turvallisuus
  • Ole hereillä, ”verhot auki”, sanaton viestintä
  • Ole rohkea
  • Mieti miksi tervehdys aina?
  • Jos olisit itse asiakas…
  • Ystävällinen hymy, nyökkäys, ”huomenta”, ”kuinka voin auttaa”
  • Keskustelua, pieniä harjoitteita

TUTUSTU

  • Keskity asiakkaaseen yksilöllisesti (temperamentti)
  • Edelleen ”verhot auki”
  • Puhuta asiakasta
  • Kuuntele asiakasta
  • Seuraa asiakkaan viestintää ja skaalaa siihen
  • Ole läsnä asiakkaalle
  • Käytä avoimia kysymyksiä: ”Mitä, missä, milloin?”
  • Kysy jatkokysymyksiä kuulemastasi
  • Keskustelua, pieniä harjoitteita

TARJOA

  • Esittele asiakkaalle tuotteet jotka liittyvät hänen tarpeisiinsa
  • Esittele asiakkaalle jotain jota hän ei ehkä ole tullut itse ajatelleeksi
  • Tarjoa ennen kaikkea ratkaisua asiakkaan ongelmaan
  • Tarjoa yksilöllisesti asiakkaan aaltopituudella (temperamentti)
  • Tuota asiakkaalle hyvä asiakaskokemus
  • Keskustelu, pieniä harjoitteita
Otathan huomioon, että tapahtumien osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia, joten jokaisen osallistujan tulee ilmoittautua koulutukseen erikseen.

Tarjoamme koulutuksen ilmaiseksi ainoastaan jäsenillemme.

Ilmoittautumisesi on sitova näihin kolmen webinaari valmennukseen.

Jos jäät ilmoittamatta pois koulutuksesta, peritään sinulta 30 €:n maksu. Muistathan siis aina peruuttaa osallistumisesi esteen sattuessa!

Ilmoittautuminen päättyy 5.3.

Erkki Lakkakorpi on ekonomi ja NLP Trainer, hän on toiminut yrittäjänä menestyksellisesti vuodesta 1992

Kouluttaja Erkki Lakkakorpi on kokenut myynnin, myynnin johtamisen ja asiakaspalvelun valmentaja jolla on lähes 30 vuoden kokemus useiden eri toimialojen myynnin valmentamisesta niin b-to-b kuin b-to-c maailmastakin

Erkin asiakkaita ovat olleet pankit, ict-yritykset, autoliikkeet ja viime aikoina retail-yritykset ja apteekit