Siirry sisältöön
Myönteisesti - mieleenjäävä - asiakaskokemus T-T-T- valmennus

Myönteisesti - mieleen jäävä - asiakaskokemus T-T-T-valmennus

Webinaarisarja

  • Tiistai 8.3. klo 912, teema: Tervehdi

  • Tiistai 15.3. klo 912, teema: Tutustu

  • Tiistai 22.3. klo 912, teema: Tarjoa

T-T-T-malli

Tervetuloa kolme webinaaria sisältävään koulutuskokonaisuuteemme, joissa opit ymmärtämään myönteisesti mieleen jäävän asiakaskohtaamisen tärkeyden ja merkityksen myynnin kannalta. Koulutuksemme rohkaisee sinua menemään myös epämukavuusalueellesi. Lisäksi selvität, mitkä ovat ne myynnin itsestäänselvyydet, jotka eivät toimi käytännössä.

Koulutus pohjautuu T-T-T-malliin ja se on jaettu käytännönläheisiksi ja helposti ymmärrettäviksi 3x3 tunnin teemoiksi: Tervehdi, Tutustu ja Tarjoa. Alta näet, mihin aiheisiin kussakin teemassa pääset syventymään.

Tervehdi

  • Tervehdi jokaista asiakasta yksilöllisesti.
  • Ole temperamenttiälykäs.
  • Luo psykologinen turvallisuus.
  • Ole hereillä ja ”verhot auki”, huomioi myös sanaton viestintä.
  • Ole rohkea.
  • Mieti, miksi tervehdys aina?
  • Jos olisit itse asiakas…
  • Muista ystävällinen hymy, nyökkäys, ”huomenta” ja ”kuinka voin auttaa”.
  • Lopuksi keskustellaan ja tehdään pieniä harjoitteita.

Tutustu

  • Keskity asiakkaaseen yksilöllisesti (temperamentti).
  • Pidä edelleen ”verhot auki”.
  • Puhuta asiakasta.
  • Kuuntele asiakasta.
  • Seuraa asiakkaan viestintää ja skaalaa siihen.
  • Ole läsnä asiakkaalle.
  • Käytä avoimia kysymyksiä: ”Mitä, missä, milloin?”.
  • Kysy jatkokysymyksiä kuulemastasi.
  • Lopuksi keskustellaan ja tehdään pieniä harjoitteita.

Tarjoa

  • Esittele asiakkaalle tuotteet, jotka liittyvät hänen tarpeisiinsa.
  • Esittele asiakkaalle jotain, jota hän ei ehkä ole tullut itse ajatelleeksi.
  • Tarjoa ennen kaikkea ratkaisua asiakkaan ongelmaan.
  • Tarjoa yksilöllisesti asiakkaan aaltopituudella (temperamentti).
  • Tuota asiakkaalle hyvä asiakaskokemus.
  • Lopuksi keskustellaan ja tehdään pieniä harjoitteita.

Kouluttaja: Erkki Lakkakorpi

Erkki Lakkakorpi on ekonomi ja NLP Trainer, joka on toiminut yrittäjänä menestyksellisesti vuodesta 1992. Erkki on kokenut myynnin, myynnin johtamisen ja asiakaspalvelun valmentaja, jolla on lähes 30 vuoden kokemus useiden eri toimialojen myynnin valmentamisesta niin B2B- kuin B2C-maailmastakin.

Erkin asiakkaita ovat olleet pankit, ict-yritykset, autoliikkeet ja viime aikoina retail-yritykset ja apteekit.

 
 

Ilmoittaudu viimeistään 4.3. klo 12.00

Koulutuksemme on kolmen webinaarin sarja. Kun ilmoittaudut, sitoudut osallistumaan niihin kaikkiin. 
 
Huomioithan, että tapahtumien osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia. Koulutuksemme ovat ilmaisia vain MMA:n jäsenille. Etkö ole jäsen? Liity nyt ja pääset mukaan tiennäyttäjien yhteisöön.
 
Ilmoittautumisesi on aina sitova. Jos jätät perumatta osallistumisesi koulutukseen, veloitamme sinulta 30 euron maksun. Muistathan siis aina peruuttaa osallistumisesi esteen sattuessa!