Siirry sisältöön
Modernin myynnin tehokkaat teknologiat

Modernin myynnin tehokkaat teknologiat | Myyntijohdon polku

 

Keskiviikko 28.4. klo 8.45−12.00
Webinaari

Myyjien ja myynnin tekijöiden onneksi 2020-luku on paras mahdollinen aika olla töissä myynnin parissa, sillä käytössämme on lukuisia erilaisia kanavia, keinoja ja teknologioita myynnin tehostamiseen. Haasteeksi monelle myynnin arjessa osoittautuu kuitenkin juuri vaihtoehtojen valtava määrä ja siksi omaan myyntitilanteeseen voi olla haastava löytää tehokkaimpia työvälineitä.

Tässä koulutuksessa käsittelemme nimenomaisesti sellaisia työkaluja ja teknologiaratkaisuja, jotka tuhannet myyjät ovat aidosti ottaneet hyötykäytöön ja konkreettisesti hyödyntävät niitä omassa arjessaan.

Valmentajana koulutuksessamme toimii modernin myynnin valmentaja Sani Leino, jolla on yli vuosikymmenen käytännön kokemus erilaisten työkalujen ja teknologioiden hyödyntämisestä myynnissä. Sen lisäksi hänelle on yli 500 myyntivalmennuksen kokemuksella kertynyt vahva käytännön käsitys siitä, missä mikäkin teknologia toimii aidosti myynnin arjessa.

Tässä koulutuksessa keskitymme siis nimenomaisesti myynnin tehokkaimpien teknologioiden hyödyntämiseen ihan käytännössä. Erilaiset työkalut avataan joko livenä ruudunjaon kautta tai muuten käytännön kokemuksiin perustuen.
 

Aamupäivän agenda

  • Mistä kannattaa lähteä liikkeelle, kun valitset työvälineitä ja teknologioita myynnin arkeen?
  • Tehokkaita työkaluja ja teknologioita parempaan prospektointiin ja sosiaaliseen kuunteluun,
    muun muassa Vainu, LeadFeeder, LinkedIn Sales Navigator, TweetDeck
  • Tehokkaita teknologioita tehostamaan konvertointia tai keskustelua verkossa,
    muun muassa Drift, Giosg, Leadoo, Bit.ly, HubSpot Sales-työvälineet
  • Tehokkaita teknologioita tehostamaan verkkoneuvotteluita ja kommunikaatiota asiakkaiden kanssa, muun muassa Seidat, Franz, WA Business, HubSpot Documents
  • Tehokkaita apuvälineitä, millä tehostaa viestintää verkossa ja automatisoida toimintaa sosiaalisessa mediassa,
    muun muassa erilaiset ääniteknologiat, Buffer & Pablo, Canva, Vidyard
 
 

Valmentaja Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa, jolla on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n  kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä. 

Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon maailmassa, jonka lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyy yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B myyntiin liittyvä kirja #Myyntikirja , joka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä.

 
 
MMA:n jäsenetuhintasi tähän webinaariin on 199 euroa + alv 24 %.
Hinta muille 249 euroa + alv 24 %.
 

Varaa paikkasi webinaariin tästä!