Siirry sisältöön
Modernin myynnin ja markkinoinnin tehokkaat teknologiat (myyntijohdon polku)

Modernin myynnin ja markkinoinnin tehokkaat teknologiat (myyntijohdon polku)

 

Keskiviikko 17.11. klo 8.3016.00
Paikka: Messukeskus Siipi (Rautatieläisenkatu 3, Helsinki) 

Myyjien ja markkinoinnin tekijöiden onneksi 2020-luku on paras mahdollinen aika olla töissä myynnin parissa, sillä käytössämme on ennennäkemätön määrä erilaisia kanavia, keinoja ja teknologioita myynnin ja markkinoinnin tehostamiseen. Haasteeksi monelle johtajalle saattaa osoittautua kuitenkin juuri vaihtoehtojen valtava määrä ja siksi omaan tilanteeseen voi olla haastava löytää tehokkaimpia työvälineitä.

Tässä valmennuksessa käsittelemme tärkeitä huomioita markkinointi- ja myyntiteknologioita valittaessa sekä konkreettisia esimerkkejä, miten välttää kalliit ja tuskalliset teknologiaprojektit. Lisäksi käsittelemme käytännössä sellaisia työkaluja ja teknologiaratkaisuja, jotka tuhannet myyjät ja markkinoijat ovat aidosti ottaneet hyötykäyttöön ja hyödyntävät niitä omassa arjessaan tehokkaasti.

Valmentajina toimivat modernin myynnin ja markkinoinnin moniottelijat Sani Leino ja Mikko Seppä, joilla on molemmilla yli vuosikymmenen käytännön kokemus erilaisten työkalujen ja teknologioiden hyödyntämisestä myynnissä ja markkinoinnissa. Sen lisäksi heillä on yli 500 myyntivalmennuksen ja kymmenien teknologiaprojektien kokemuksella kertynyt vahva käytännön käsitys siitä, missä mikäkin teknologia toimii aidosti myynnin arjessa.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Päivän agenda

  • Ex-teknologiakonsultin likaiset paljastukset Näin sössit tärkeän teknologiahankkeesi tehokkaasti!
  • Käytännön kokemuksia ja tärkeitä huomioita kansainvälisesti palkitun teknologiatoimittajan arjesta asiakkaiden parista yli kymmenen vuoden ajalta.
  • Tärkeät huomiot ja alleviivaukset markkinointiteknologioita valittaessa.
  • Näin vältät valtavat ja turhat kustannukset teknologiahankkeissa.
  • Esimerkkejä kansainvälisesti käytetyistä teknologioista meillä ja maailmalla.
  • Mistä kannattaa lähteä liikkeelle, kun lähdetään valitsemaan työvälineitä ja teknologioita myynnin arkeen?
  • Tehokkaita työkaluja ja teknologioita parempaan prospektointiin ja sosiaaliseen kuunteluun, kuten Vainu, LeadFeeder, LinkedIn Sales Navigator ja TweetDeck.
  • Tehokkaita teknologioita tehostamaan konvertointia tai keskustelua verkossa, kuten Drift, Giosg, Leadoo, Bit.ly ja HubSpot Sales-työvälineet.
  • Tehokkaita teknologioita tehostamaan verkkoneuvotteluita ja kommunikaatiota asiakkaiden kanssa, kuten Seidat, Franz, WA Business ja HubSpot Documents.
  • Tehokkaita apuvälineitä, millä tehostaa viestintää verkossa ja automatisoida toimintaa sosiaalisessa mediassa, kuten erilaiset ääniteknologiat, Buffer & Pablo, Canva ja Vidyard.

Kouluttajat

Sani Leino 
CEO
Social Company Oy

Sani on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa, jolla on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n  kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä. 

Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon maailmassa, jonka lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyi yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B-myyntiin liittyvä kirja #Myyntikirja, jonka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä.

 
Mikko Seppä 

Mikko Seppä on sarjayrittäjä, keynote-puhuja ja tietokirjailija.

Jäsenillemme edullisempi koulutus

Pääset tähän huippukoulutukseen edulliseen jäsenetuhintaan! MMA:n jäsenenä maksat koulutuksesta vain 449 euroa + alv 24 %. Hinta muille 559 euroa + alv 24 %.
 

Varaa paikkasi tästä >>