Siirry sisältöön
Menestys syntyy asiakaskokemuksesta - B2B-asiakaskokemuskoulutus

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta B2B-bisneksessä

Keskiviikko 13.10. klo 911
Webinaari

Hyvä asiakaskokemus muodostaa menestyvän liiketoiminnan perustan. Strategisena valintana sekä oikein johdettuna ja toteutettuna se tarjoaa erinomaisen keinon erottua kilpailijoista ja kasvaa kannattavasti. Erityisesti B2B-yrityksillä on Suomessa tällä saralla vielä paljon voitettavaa.

Miksi hyvän asiakaskokemuksen luominen on tärkeää myös BtoB-bisneksessä? Tämä koulutuksemme on juuri sinulle, joka myynnin ja markkinoinnin ammattilaisena haluat rakentaa asiakaskokemuksella yrityksellesi kilpailuetua.

Koulutuksen sisältö

  • Miksi B2B-asiakaskokemukseen kannattaa panostaa?
  • B2B-asiakaskokemuksen erityispiirteet
  • B2B-asiakaskokemuksen johtamisen timanttimallin esittely Menestys syntyy asiakaskokemuksesta -kirjan mukaisesti: asiakasymmärrys, strategia, brändi, yrityskulttuuri- ja henkilöstökokemus, organisaatio ja prosessit, tunnekokemus, teknologia ja mittaaminen sekä liiketoimintahyödyt.
  • Johtamisen alueiden käsittely myynti- ja markkinointinäkökulmasta
  • Harjoitus ja keskustelu ryhmissä
  • Hahmotelma omista next stepeistäsi: miten viet koulutuksen opit käytäntöön omassa työssäsi

Kouluttajat

Webinaarimme kouluttajina toimivat Alma Talentin keväällä 2021 julkaiseman Menestys syntyy asiakaskokemuksesta -kirjan kirjoittajat, jotka ovat B2B-asiakaskokemuksen huippuosaajia:

Liisa Holma
Liisa on toiminut liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen kehittäjänä useissa eri rooleissa: toimitusjohtajana, strategiajohtajana, asiakaskokemusjohtajana, konsulttina ja hallituksen jäsenenä.

Kirsti Laasio
Kirsti on kansainvälisesti meritoitunut liiketoiminta- ja asiakaskokemusjohtaja, jolla on monipuolinen kokemus yritysten johtoryhmistä ja hallitustyöskentelystä sekä liiketoiminnan kasvattamisesta ja muutosjohtamisesta.

Minna Ruusuvuori
Minna on pitkän linjan kasvujohtaja, jolla on monipuolista kokemusta B2B-myynnistä, markkinoinnista ja asiakkuusjohtamisesta palveluliiketoiminnan parissa ICT-sektorilta.

Salla Seppä
Salla on kansainvälisen johtajuus- ja bisneskonferenssiyritys Nordic Business Forumin palkittu asiakaskokemusjohtaja, jolla on brändi- ja markkinointitausta Nokiasta ja Microsoftista.

Riikka Tanner
Riikka on tulevaisuuteen katsova strategi, liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen konsultti sekä intohimoinen kirjoittaja, joka toimii kasvuyritysten strategisena neuvonantajana.

Ilmoittaudu viimeistään 7.10. 

Huomioithan, että tapahtumien osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia. Koulutukset ovat ilmaisia vain MMA:n jäsenille.

Ilmoittautumisesi on aina sitova. Jos jätät perumatta osallistumisesi koulutukseen, veloitamme sinulta 30 euron maksun. Muistathan siis aina peruuttaa osallistumisesi esteen sattuessa!