Mediaviestinnän tehopaketti

Mediaviestinnän tehopaketti
Keskiviikko 29.3. klo 9−11.30
Webinaari
Tervetuloa koulutukseemme, jossa opit oikeat tavat lähestyä mediaa!
Monen markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisen työnkuvaan kuuluu yhteydenpito mediaan. Tähän kuuluu muun muassa tiedotteiden laatiminen, juttuideoiden tarjoaminen ja monet muut tehtävät. Näitä tehdessä on hyvä tietää, miten lähestyt mediaa oikein ja millainen sisältö saa toimittajat kiinnostumaan aiheesta. Koulutuksessa opit myös, miten juttuaiheet valikoituvat toimituksissa ja mitä sudenkuoppia kannattaa välttää, kun viestit medialle.
Koulutus sopii kaikille, joiden työnkuvaan kuuluu yhteydenpito mediaan tai jotka ovat aiheesta kiinnostuneita.
Koulutuksessa kuulet vastauksia muun muassa näihin kysymyksiin:
- Mikä on tiedottamisen, mediaviestinnän ja markkinoinnin ero?
- Riittääkö pelkkä tiedottaminen vai onko tarpeen tehdä muitakin toimenpiteitä?
- Miten kirjoittaa hyvä tiedote?
- Keitä, koska ja miten lähestyä?
- Miten juttuaiheet valikoituvat toimituksissa?
- Miten saada ansaittua näkyvyyttä mediassa?
Kouluttajamme Iina Kansonen
Iina Kansonen toimii päätoimittajana, vapaana kirjoittajana ja viestintä- ja media-alan yrittäjänä. Iinalla on vuosien kokemus viestinnästä ja mediasta. Hän on koulutukseltaan HuK (mediatutkimus), FM (kirjoittaminen) ja medianomi YAMK (journalismi).
MarkkinointiUutisten päätoimittaja Iina on intohimoinen kirjoittaja, joka kouluttaa niin luovaa kuin asiakirjoittamista. Hän rohkaisee jokaista kirjoittamaan ja kehittymään kirjoittajana.
Ilmoittaudu viimeistään 24.3. klo 12
Huomioithan, että tapahtumien osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia. Koulutukset ovat ilmaisia vain MMA:n jäsenille. Etkö ole jäsen? Liity nyt ja tule mukaan omiesi joukkoon!
Ilmoittautumisesi on aina sitova. Äkillisen esteen sattuessa muistathan perua osallistumisesi. Peruuttamattomista poissaoloista veloitamme sinulta 30 euron maksun.