Siirry sisältöön
Luovuus ja markkinoinnin insight

Luovuus ja markkinoinnin insight 

Keskiviikko 9.6. klo 10-11.30
Webinaari (GoToWebinar)

 

Koulutuksen järjestää: Marketing Finland

Onnistunut markkinointi perustuu vahvaan ymmärrykseen, jonka päälle lähdetään rakentamaan luovaa ratkaisua. Tässä webinaarissa BONDin asiantuntijat esittelevät case-esimerkein, miten asiakasymmärrys ja insight valjastetaan osaksi strategiaa, ja miten näiden pohjalta syntyy tuloksellisia ja voittavia luovia. Millainen on matka markkinoinnin insightista luovaan ratkaisuun?

Webinaarin puhujat

  • Martin Mohr, innovaatiojohtaja: Antti Tapani – brändilanseeraus
  • Marko Salonen, lead designer: Kotimaista pakkausuudistus
  • V. Murali, brand and innovation strategist

Käymme läpi markkinoinnin tehokkuutta mittaavan Effie-kilpailun voittajatöitä ja niiden matkaa markkinoinnin insightista luovaan sekä yleisesti insightin ja luovuuden roolia markkinoinnissa.

Paikkoja on myös rajoitetusti, live-webinaariin otetaan mukaan maksimissaan 50 henkilöä.

Koulutus on sinulle MMA:n jäsenenä ilmainen, mikä on rahanarvoinen etu! Yhden Marketing Finlandin kurssin hinta on osallistujalle normaalisti 87-129 euroa

Ilmoittaudu viimeistään 4.6.

Saat sähköpostiisi linkin webinaariin tiistaina 8.6. Linkki aukeaa keskiviikkona 9.6. ennen webinaarin alkua. Huomioithan, että tapahtuman osallistumislinki on henkilökohtainen. 

Kaikki Marketing Finlandin koulutukset tallennetaan digitaaliselle oppimisalustalle, jossa voit katsoa tallenteen jälkikäteen.

Ilmoittautumisesi on aina sitova. Jos jätät perumatta osallistumisesi koulutukseen, veloitamme sinulta 30 euron maksun. Muistathan siis aina peruuttaa osallistumisesi esteen sattuessa!